• Linslusen04

Primolut-nor

Jag undrar om man kan ta primolut-bort i 1 dag? Tog en tablett igår, och idag 2 tabletter, en på förmiddagen, och en vid 17. Och nu undrar jag, kommer mensen komma igång efter 2-3 dagar? Eller är det för lite? Och om den inte gjort det tills innan Onsdag eller Torsdag, kan jag börja med tabletten igen då, för att förhindra blödningen? Beräknad mens egentligen är den 9/11. Eller kommer den komma ändå? Lite luddig fråga, men jag hoppas ni i alla fall förstår:)

Vill inte att den ska komma den 9/11, pga jag är bortrest då. Men hur hade ni gjort? Chansar, eller bara fortsätta med preparatet som vanligt?? För säkerhetens skull?

Snälla hjälp mig!!

• Svar på tråden Primolut-nor
  • Linslusen04

Input.

Linslusen04 skrev 2021-10-31 19:20:11 följande:

Jag undrar om man kan ta primolut-bort i 1 dag? Tog en tablett igår, och idag 2 tabletter, en på förmiddagen, och en vid 17. Och nu undrar jag, kommer mensen komma igång efter 2-3 dagar? Eller är det för lite? Och om den inte gjort det tills innan Onsdag eller Torsdag, (menade ju såklart lördag, om jag ska börja med den igen då, om den inte kommit innan??)kan jag börja med tabletten igen då, för att förhindra blödningen? Beräknad mens egentligen är den 9/11. Eller kommer den komma ändå? Lite luddig fråga, men jag hoppas ni i alla fall förstår:)

Vill inte att den ska komma den 9/11, pga jag är bortrest då. Men hur hade ni gjort? Chansar, eller bara fortsätta med preparatet som vanligt?? För säkerhetens skull?

Snälla hjälp mig!!

Svar på tråden Primolut-nor