• Bubbelgum123

Jag är kär i min killkompis

Hej! Jag går igenom en ganska så jobbig period nu i livet,det är nämligen så att jag har blivit kär i min killkompis.

Han är verkligen den här kompisen som ställer upp i alla lägen och som alltid finns där. När jag hade det kämpigt med mitt ex så var han den enda som fanns där för mig natt som dag. Sen efter ett tag så började jag få känslor för honom. (Vill tillägga att vi båda är 17 år,födda 2004). Och jag berätta för honom hur jag kände ganska så tidigt och han berättade då att han inte känner samma sak utan att han bara ser mig som sin vän.

Nu kommer vi till ?problemet? och det är att han ger mig dubbla signaler. I somras så började vi få en flörtig relation så att säga,smsade hela tiden åh sånt där. sen efter ett tag så backade han något enormt,,han svarade mig inte lika mycket åh svarade mer kallt. Jag antog att det var för att han hade börjat sommarjobba och la all sin energi på det men antar oxå att det kan vara att han inte riktigt vet vad han känner för mig. (Vill även tillägga att han aldrig har haft någon tjej tidigare och inte pussat någon elr gjort något med nån i hela hans liv). Så jag tänker att det kanske förklarar en del till hans beteende.

Men även idag när vi är i skolan så kan han bara ta upp min fot åh lägga på hans knä åh stryka sin tumme på min fot,,liksom vad betyder det?

Jag åh han umgås aldrig ensamma utan vi umgås i skolan med andra,så vi är ett gäng. Vi alla har varit hos varandra och det var en gång vi hade bestämt att vi alla skulle vara hos mig, alla vi 5. Men 2 utav våran grupp kunde inte komma, så det skulle bara bli jag,min killkompis åh min andra kompis. Min killkompis som jag är kär i ville inte komma hem till mig om det bara skulle vara jag åh han. Betyder det oxå något? Att han är rädd för sina känslor och inte vet hur han ska bete sig?

Behöver verkligen hjälp!!!!

• Svar på tråden Jag är kär i min killkompis
  • neverpreggo

åh= och eller åtminstone o om du vill tas seriöst ;)

Skulle be han att sluta pilla på min fot. Den delen är lite oklar men i övrigt vill han inte vara ensam med dig och har varit tydlig med att han inte ser dig som annat än vän. Skulle försöka gå vidare.

• Tecum

Det är naturligt för killar att flirta lite med tjejer även om de bara är vänner. Men han vill inget mer, det är därför han backar när han kommer för nära eller tror att han skickat skickat signaler du kan feltolka.

Inse att han bara vill vara vän och ta det därifrån. Sluta att hoppas och grubbla. Om han skulle ändra sig, vilket inte är omöjligt, kommer han att visa det tydligt.

• neverpreggo

Han kanske funderade över om det skulle vara något men då han backade rejält så ändrade han sig uppenbarligen. Han vill inte vistas själv med dig, bara det säger mycket. Inte för att han verkar ogilla dig men vill inte ge fel signaler.

Svar på tråden Jag är kär i min killkompis