Är det bara jag...
...som utan problem kan hålla mig hela vägen hem men blir akut kissnödig när jag är utanför dörren och försöker få in nyckeln i låset?
Varför händer det? Så otroligt irriterande.
...som utan problem kan hålla mig hela vägen hem men blir akut kissnödig när jag är utanför dörren och försöker få in nyckeln i låset?
Varför händer det? Så otroligt irriterande.
Det är väl så för alla?
Tror det är för att man känner att man är nära målet så kroppen och blåsan börjar förbereda sig för att äntligen lätta på trycket.
Eller menar du att det är så illa för dig att du kissar på dig? Då skulle jag rekommendera en urolog.
Det är väl så för alla?
Tror det är för att man känner att man är nära målet så kroppen och blåsan börjar förbereda sig för att äntligen lätta på trycket.
Eller menar du att det är så illa för dig att du kissar på dig? Då skulle jag rekommendera en urolog.
nyckelhålsinkontinens
Det har bara hänt en gång att det gått så långt och det var för mer än 5 år sen. Det var inte kul alls kan jag tala om men det känns fånigt att boka läkarbesök för det nu.
Undrar mest varför hjärnan får kroppen att reagera på det viset, det ligger nog en hel del i det du säger.