1000 tankar om allt möjligt
Hej,
Jag vet inte varför jag startar denna tråd, kanske för ventilering, kanske för att jag behöver en push till att göra som som jag egentligen vill. Jag känner mig vilsen.
Jag är en vanlig kille som arbetar heltid, bor själv, har en dotter på 16 år. Familj jag träffar regelbundet. Hobbys, dock inga vänner jag träffar för jag inte värdesätter min tid där. Hänger hellre med mina brödrer och deras familjer osv, farsan med.
Jag har allt det vanliga, känner mig sjukt vilse ändå nu i livet. Ingen genuin glädje längre faktiskt.
Jag funderar på att säga upp min lägenhet och bo i min bil tex, kanske begå något brott, ändra något radikalt så att man får upp ögonen för något?
Skulle man kunna överleva i en stor kombi bil i Sverige? Sova i p-hus på vintern? Jag gillar att göra saker och känner just nu att jag vill ha mer frihet och inte vara bunden till mitt boende tex.
Jag vet inte vad som är fel hos mig just nu. Men gnistan finns inte där, och jag vill hitta den. Bryta mönster kanske.
Inbillar jag mig att det kommer bli bättre?
Jag vet inte varför jag bara tar kliver och provar? Det värsta som kan hända är att jag får söka nytt boende?
Ja, som ni ser, jag är vilsen, kanske finns det någon som är/varit i samma sits?
Tack!