Inlägg från: Anonym (Hj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hj)

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

Jag undrar samma sak-ish... Jag undrar varför inte alla killar tränar sin hjärna? Intelligens är tveklöst det absolut sexigaste och den mest attraktiva egenskapen hos män, så varför lägger ni tid på typ fucking datorspel, proteinpulver och fotbollsramsor? Sånt slöseri när ni borde läsa böcker, meditera och gå olika utbildningar och kurser.

• Anonym (Hj)

Jag har en jävligt fräsch rumpa i alla fall. Har styrketränat i flera år, kör mycket gummiband och knäböj. Är även dansare och gammal gymnast. Och en sak som är jävligt klar är ju att jag knappast kommer twerka den här guldröven över någon sleten sitta-på-familjeliv-och-skriva-objektifierande-trådar-om-kvinnor-KUK. Förstår du vad jag menar?

• Anonym (Hj)
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:37:13 följande:

Ytterligare en kvinna som inte läst biologi. Hjärnan är inte något du "tränar" som en muskel.

En kille kan lägga tid på datorspel, proteinpulver och fotbollsramsor och vara väldigt intelligent precis som en kille kan meditera och gå olika utbildningar men fortfarande vara en idiot.

Finns gott om män som mediterar och går utbildningar i slummen av Indien. Tillhör de gruppen "intelligenta män"? Nej.

Det tog mig två sekunder att googla fram att man visst kan träna upp sin mentala kapacitet och höja sitt iq. Hjärnan blir också skruttigare ju äldre man blir och det är bevisat att man kan träna sin hjärna för att hålla synapser i kontakt med varandra. Du är ju helt ute och cyklar asså - slummen i Indien?!?! Vad i hela? Åh wow, det finns gott om män som mediterar men inte är smarta precis som att det finns gott om kvinnor som tränar sina rumpor och ändå ser ut som skit?! Vad är din poäng här ens? Lägg ner nu, kom in i matchen.
  • Anonym (Hj)
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:41:12 följande:

Nice att du har en bra röv.

Men jag läser mellan raderna och det verkar som att du själv lägger ett stor del av ditt värde i din röv med tanke på att du kallar den "guldröv" och använder den, eller tillgången till den" för att nedvärdera mig. Det är fascinerande.

Jag förstår vad du menar men du svarade inte ens på min fråga i TS så det är du som inte förstår min fråga.

Så jag frågar igen: Tycker inte du om att din man tycker att du har en jävligt fin röv?

Hur är din rumpa förresten? Dom flesta kvinnor föredrar ju hockeyrövar fast helst utan den där skeva svanken. Gärna lite bodybuilding-stuk på bakdelarna, liksom lite satt och fast men ändå fit. Lever du upp till det? Bild or it didn?t happen.
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?