Inlägg från: Anonym (Edupantadeller) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Edupantadeller)

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

1 För att i skiter i dig

2 För att i skiter i dig

3 För att träning inte bara är kosmetiskt, starka armar är väldigt praktiskt

4 För att vi skiter i dig.

Flöjt skrev 2022-01-16 23:28:28 följande:

Ni alla tjejer svarat: har ni ingen manlig partner? Vem säger att ni måste behaga en random man? Vill ni inte komma hem och ha en riktigt nice röv som eran kille bara inte kan slita sig loss ifrån?

Förstår inte varför många av er tar illa upp. Det finns ju fullt med tjejer på gymmet som vara tränar rumpan, och gärna så att det syns och bland många män.

Varför vill man vara till behag? Jävligt passiv och konservativ liten låda att stoppa in kvinnor i.

Tänkte du att kvinnorna på gymmet är där för att behaga dig och andra män? Eller menar du att om kvinnor vill träna i fred så är det burka som gäller "bland många män"?
    Flöjt skrev 2022-01-16 23:29:52 följande:

Hjärnan är ingen muskel. Det lärde man sig i biologin när man var runt 10 års åldern eller något.

Du verkar inte ha tränat din hjärna alls. Helt korrekt att det inte är en muskel, men hjärnan kan tränas att fungera bättre och mer effektivt. Tänk bara multiplikationstabellen, första gången så kan man inget, 100:e gången går det bra, 1000:e gången flyter det som vatten.
    Flöjt skrev 2022-01-16 23:31:29 följande:

1: att utbilda sig leder inte alltid till att man blir smart eller har ett bra yrke. Man kan dessutom vara outbildad och ha ett bra yrke och tjäna mycket pengar.

2: Hahaha verkligen inte! Den tjejen med finast rumpa får nog det däremot.

1 Men som partnermaterial är en man med välfungerande och tränad hjärna betydligt mer attraktivt och intressant, än Nisse med hög lön som är outbildad och vars idé om kvalitetsunderhållning är Tipsextra på TV. Visst, pengar är väl trevligt, men för ett helt liv ihop så väljer de flesta någon de kan prata med om mer komplicerade saker än Americas funniest home videos.

2 Vad vet du om det? Det finns inget som gör en kvinna lika sexig som stängningsdags på krogen.
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:17:38 följande:

Det kallas inte att träna. Det kallas att lära.

Med din logik, ifall du gör ett IQ test idag, imorgon och övermorgon osv kommer du då att få 500iq tillslut? Kan du "träna" din hjärna till 500iq? Nej.

Så frågan "varför tränar inte alls män sin IQ" är att missförstå hur hjärnan fungerar.

Vad duktig du är. *smile*, men det där med att träna sin hjärna kan du inget om.

Om jag ska förenkla det för dig, för det är ett svårt koncept, det förstår jag:

För vad är väl träning egentligen, muskler eller hjärna? Man tar det man fick vid födseln, arv, och utsätter muskler/hjärna för en miljö som innebär nya rörelser och belastningar som utvecklar muskler och skelett, repektive nya metoder och intryck

som bygger synapser och nervbanor som inte hade byggts utan inlärning och, för dig det så förhatliga begreppet, träning av hjärnan.

Muskler kan också lära sig, men du väljer att endast kalla det träning, så låt gå för denna gång. Det kan bli lite för mycket för dig eftersom din hjärna är lite slapp.
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:12:41 följande:

Att vara bildad och utbildad är två olika saker som du inte kan skilja på. Finns gott om outbildade personer som är bildade och intelligenta. Finns också akademiker som inte vet mer än det som finns på America funniest home videos.

Du visar verkligen din ignorans just nu.

2: Hahahaha så alla 40 åriga tanter kan konkurrera med dösnygga 25 åriga tjejer som har skitsnygga kroppar och är är uppfixade? Du är ett troll. Alla tjejer kan inte få hur mycket sex som helst när som helst. Ju snyggare tjejen är ju mer kan hon få.

Jag vet inte i vilka kretsar du rör dig, men av det du hittills berättat så verkar de vare sig bildade eller utbildade.

Utöver det får jag en känsla av att du enkom är intresserad av yta, att en kvinnas värde för dig finns endast i hennes ålder och utseende.

Hur länge kommer det att hålla? Din partner kommer ju förr eller senare förlora sin rumpa, bli rynkig och slapp, och 40. Vad gör du då? Du är ju också gammal då, vilken fräsch 25-åring är intresserad av en farbror? Jag ser framför mig dig och en annan skribent med åldersfixering sittandes som gammpojkar undrandes varför ingen vill ha er.
    Friger skrev 2022-01-17 11:24:56 följande:

Nu bryr jag mig kanske inte särskilt om rumpor. Men många här inne verkar ju ha som uttalad policy att inte ta hand om sin kropp, sen ska gubbarna gilla läget.

Låter varken sympatiskt eller hälsosamt.

Nja, jag tränar för att fortsätta vara frisk och stark, men jag fokuserar inte träningen på "Jag måste träna rumpan för att männen ska ha något att titta på'. Träningen är för mig, inte för att dra till mig någons blickar.
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?