Inlägg från: Anonym (Intressant) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Intressant)

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

Avenia skrev 2022-01-17 19:23:57 följande:

Är det slöseri med en tjejs tid när hon inte ägnar den åt något som ska få just dig - eller någon annan random kille - att tycka att hon är attraktiv?

Är du på riktigt? Det är 2022, alla kvinnor är inte intresserade av att behaga en man. 

Intressant att många kvinnor tycker männen ska lägga tid på att förbättra sig så de blir mer attraktiva för kvinnorna men kvinnor ska inte göra det för männen
  • Anonym (Intressant)
    Cecese skrev 2022-01-17 10:55:43 följande:

För att jag inte vill ha en rumpfixerad karl. Spela roll om han älskar min rumpa eller inte, mej ger det inget om han ger den uppmärksamhet. Det är tom avtändande och irriterande med en karl som är för rumpfixerad och en sån karl är inget för mig. 

Kan man säga att kvinnor som klagar på männen att de uppfyller deras krav är avtändande? 
  • Anonym (Intressant)
    Ocdmänniska skrev 2022-01-16 15:20:34 följande:

För att många av oss bryr sig inte om att killar tycker det är attraktivt. Kunde inte bry mig mindre

Får man säga att man inte bryr sig om vad kvinnorna tycker om männen?
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (??) skrev 2022-01-16 15:20:56 följande:

Varför tränar inte alla män alla sina kroppsdelar så att alla blir snyggare? 

Om det inte är okej att kritisera kvinnor att de ska träna sina kroppor, varför då föreslå att männen ska göra det? 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Hoeflins lilltå) skrev 2022-01-16 15:25:10 följande:

För att jag skiter i vad random snubbe tycker om min röv, kanske?

Vad har du för ranking i schack?

Alla under 1800 är troglodyter som inte förtjänar en dejt, varför fattar inte killar att de måste framstå som något annat än vakuumskallar för att vara av intresse för en längre relation och barn?

Och då är jag ändå snäll.

(hint hint)

Får man skita i vad kvinnorna tycker om männen? 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Hoeflins lilltå) skrev 2022-01-16 15:25:10 följande:

För att jag skiter i vad random snubbe tycker om min röv, kanske?

Vad har du för ranking i schack?

Alla under 1800 är troglodyter som inte förtjänar en dejt, varför fattar inte killar att de måste framstå som något annat än vakuumskallar för att vara av intresse för en längre relation och barn?

Och då är jag ändå snäll.

(hint hint)

Av erfarenhet så skulle det räknas som rätt till kvinnors kroppar om man skulle kritisera vad kvinnor tycker om männen för sex och/eller förhållande samt deras preferenser 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:05:42 följande:
    Grejen är ju att kvinnor inte behöver träna för att få ligga eller få en partner. Jag tränar inget alls men kan få ligga med hur många killar som helst och har inga problem med att få en partner 
    Pågrund av ojämställdhet allstå. 
  • Anonym (Intressant)

Så män får bara ha preferenser som kvinnorna bestämmer över? 

• Anonym (Intressant)
    Anonym (Inte till för att behaga dig) skrev 2022-01-16 15:54:05 följande:

Därför att de inte är till för att behaga dig, eller andra män. De gör som de själva vill.

Skulle vilja se någon tråd där många kritiserar när en kvinna snackar om sina preferenser för männen! 
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:11:15 följande:
    Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
    Det är ju exakt det kvinnor kan göra också men det blir annan reaktion ifrån omgivningen.
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:10:04 följande:
    Absolut, så länge du trivs med dig själv och mår bra
    Skulle vilja se någon tråd ifrån senaste åren där det skulle vara många som kritiserar kvinnors val!
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:11:15 följande:
    Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
    Nu är det ju så att ni tycker någon annans preferenser är fel. 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:05:42 följande:
    Grejen är ju att kvinnor inte behöver träna för att få ligga eller få en partner. Jag tränar inget alls men kan få ligga med hur många killar som helst och har inga problem med att få en partner 
    Så männen ska behaga kvinnorna? 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:49:32 följande:

Vadå pga ojämställdhet? Det är så naturen ser ut. Jag vill inte behöva döda barn, men jag är kvinna och det är så naturen ser ut. 

Jag förstår inte riktigt vad du menar. 
    Menar du aborter? 
  • Anonym (Intressant)
    sextiotalist skrev 2022-03-11 10:19:55 följande:
    Nja, om man påstår att ens preferenser är det som är det enda sanna, då får man nog svar.
    Han frågade varför inte kvinnor tränade sin rumpa, och fick svar där de flesta inte bryr som vilka preferenser han hade, inte att hans preferenser han hade
    Så jag får säga att det är fel om? 
    *Kvinnor väljer rika män före fattiga
    *Kvinnor väljer män baserat på deras kroppslängd och penisstorlek
    *Kvinnor väljer smartare män före män med lägre iq
    *Kvinnor som vill att sex ska vara på deras villkor
    ?

Stödjer inte ts om att kvinnor ska ha fina rumpor men jag känner inte igen det när kvinnor klagar på män att man då få ge kritik utan det handlar exempelvis om rätt till deras kroppar. 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (man) skrev 2022-03-20 20:52:16 följande:

Varför är inte alla män muskulösa och manliga? När kvinnor ju vill ha en riktig karl. 

Många kvinnor säger redan olika saker vad de tycker männen ska vara för några personer. 
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?