Inlägg från: sextiotalist |Visa alla inlägg
  • sextiotalist

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

Flöjt skrev 2022-01-17 00:37:13 följande:
    Ytterligare en kvinna som inte läst biologi. Hjärnan är inte något du "tränar" som en muskel.

En kille kan lägga tid på datorspel, proteinpulver och fotbollsramsor och vara väldigt intelligent precis som en kille kan meditera och gå olika utbildningar men fortfarande vara en idiot.

Finns gott om män som mediterar och går utbildningar i slummen av Indien. Tillhör de gruppen "intelligenta män"? Nej.
    Hjärnan tränar man i  högsta grad, även synapser behöver tränas (hur tror du för övrigt att hjärnskadade kommer tillbaka, jo, genom träning, träning och åter träning).
  • sextiotalist
    Flöjt skrev 2022-01-17 00:12:41 följande:
    2: Hahahaha så alla 40 åriga tanter kan konkurrera med dösnygga 25 åriga tjejer som har skitsnygga kroppar och är är uppfixade? Du är ett troll. Alla tjejer kan inte få hur mycket sex som helst när som helst. Ju snyggare tjejen är ju mer kan hon få.
    Vem är intresserad av att "tävla" med 25-åringar. Vem vill ha en man som har 25-åriga uppfixade kvinnor som norm, när man själv är 40+?
  • sextiotalist
    Anonym (A) skrev 2022-01-17 10:18:51 följande:

Så du menar att vi tjejer inte är tillräckligt snygga om vi inte har en fin rumpa?

Varför ska vi ändra på oss bara för att bli attraktiva, om någon gillar mig hoppas jag inte det är beroende på mitt utseende

Det är nog så
    TS gillar rumpor (inget fel med detta, man får ha vilka preferenser man vill), men hans idealrumpa är det fåtal som har, därför vill han att alla ska ändra sig, så urvalet ökar
    En annan, nämner inte hans nick, älskar magra kvinnor (troligen avsaknad av den rumpa som TS gillar) då vill han att kvinnorna ska vara magra, så hans urval ökas. 
    Etc etc. Det dessa män inte reflekterar över är att deras fixering vid sina preferenser är så dominerande, så de kommer troligen förbli utan partners, därför ingen lever upp till deras krav.
    Sedan finns det en drös män (och kvinnor) som också har preferenser, men ser det mer som en bonus till allt annat som den de blir kära i har.
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 09:59:21 följande:
    Får man skita i vad kvinnorna tycker om männen? 
    Absolut, så länge du trivs med dig själv och mår bra
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:09:55 följande:

Så män får bara ha preferenser som kvinnorna bestämmer över? 

Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:14:28 följande:
    Skulle vilja se någon tråd ifrån senaste åren där det skulle vara många som kritiserar kvinnors val!
    Det finns säkert flera, men om du ser en sådan trådstart, så det helt fritt att svara på det
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:17:16 följande:
    Nu är det ju så att ni tycker någon annans preferenser är fel. 
    Nja, om man påstår att ens preferenser är det som är det enda sanna, då får man nog svar.
    Han frågade varför inte kvinnor tränade sin rumpa, och fick svar där de flesta inte bryr som vilka preferenser han hade, inte att hans preferenser han hade
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-12 19:42:45 följande:
    Så jag får säga att det är fel om? 
    *Kvinnor väljer rika män före fattiga
    *Kvinnor väljer män baserat på deras kroppslängd och penisstorlek
    *Kvinnor väljer smartare män före män med lägre iq
    *Kvinnor som vill att sex ska vara på deras villkor
    ?

Stödjer inte ts om att kvinnor ska ha fina rumpor men jag känner inte igen det när kvinnor klagar på män att man då få ge kritik utan det handlar exempelvis om rätt till deras kroppar. 
    Jag tycker det är lika fel om en kvinna dikterar villkoren för hur alla män ska vara. Jag går inte och svarar på samma sätt om det är en kvinna som skulle ställa motsvarande krav. Kvinna som jag är
  • sextiotalist
    Anonym (M2) skrev 2022-03-14 09:37:47 följande:
    TS dikterar inte att någon måste någonting

Han dikterar inte men ser sina egna preferenser som de enda gällande.

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Alla killar?

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?