Inlägg från: Anonym (M2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M2)

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

Jag vill ju ha starka armar och tränar hela kroppen även rumpa men tycker inte rumpövningarna gör så mycket skillnad för hur den ser ut? Men jag tränar ju inte på så hög nivå heller. Är det rumpan på de som är muskliga i kroppen utan nåt fett typ som du gilla?

• Anonym (M2)
    Mrs Moneybags skrev 2022-03-14 09:13:42 följande:
    De flesta män väljer också hellre en kvinna med ordnad ekonomi framför en tiggare utanför Coop, att hon ska vara smart osv. 

Vad är skillnaden?

Det är ingen som har sagt att man inte får ha preferenser i sex och kärlek, det man vänder sig mot är att någon på internet vill diktera för kvinnor att de måste träna rumpan för att bli snyggare för honom - främlingen som ingen känner. 

Att han går igång på rumpor är väl inget problem? De flesta män går igång på kvinnliga attribut. 
    TS dikterar inte att någon måste någonting
  • Anonym (M2)
    sextiotalist skrev 2022-03-14 09:40:14 följande:

Han dikterar inte men ser sina egna preferenser som de enda gällande.

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Alla killar?

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

om du vill tolka det så bokstavligt, TS menar nog att han upplever är väldigt vanligt bland killar

i vilket fall dikteras ingenting utan han ställer frågor 

jag ser ingen anledning att tolka honom på det mest skitnödigt möjliga sättet
  • Anonym (M2)
    Anonym (Peter) skrev 2022-03-14 10:04:18 följande:

Han ställer frågor om varför kvinnor inte vill bli så attraktiva för män som möjligt, eller hur?

Fråga ja, fortfarande inte diktera 
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?