• Flöjt

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

• Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?
  • Spucks
    Flöjt skrev 2022-01-16 15:18:02 följande:

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

Varför tränar inte alla killar sin hjärna?

En killes hjärna är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en man, och som alla tjerer tittar på mest.

Vilken kille som helst kan g
    å från att vara en 5a till en 9a bara han har en fin hög IQ. Så hur kommer det sig att inte alla killar tränar sin hjärna? Ibland kan jag se killar träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.
  • Anonym (anonym)

De flesta tränar för att må bra. Det är bra för kroppen att vara stark, det är den vanligaste anledning för träning.

Att ha en vältränad rumpa är oftast inte prioritet för kvinnor, utan starka armar, ben och mage är viktigast för att må bra.

Nu är jag kvinna själv, och det är snyggt med tränade armar och tränad mage tycker jag. (rent estetiskt på både män och kvinnor.) Det är det viktigaste om man tränar för att 'se bra ut'. Lagom tränade, inte 'tyngdlyftningstränade'.

Men sen tycker jag själv också att de som tränar löpning ofta ser mycket piggare ut än de som bara tränar styrka. Det är liksom ett 'glow' som kommer av konditionsträning.

Vad män anser estetiskt snyggt på kvinnors kroppar är inte relevant för kvinnors val av träning. Inte vad någon annan människa tycker överhuvudtaget. Man tränar för att må bra.

• Anonym (Lag på att alla ska vara attraktiva)
    Flöjt skrev 2022-01-16 15:18:02 följande:

Varför trär inte alla killar sina abs och armar och gör hårinplantat och köper concealer? Alla tjejer skulle ju tända mycket mer på er då. Ni skulle utan tvekan kunna gå från en 1:a till en 8:a och plötsligt kunna vara med IN THE GAME och få ligga.
  • Anonym (Inte till för att behaga dig)

Därför att de inte är till för att behaga dig, eller andra män. De gör som de själva vill.

• Matilda03
    Spucks skrev 2022-01-16 15:41:54 följande:

En killes hjärna är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en man, och som alla tjerer tittar på mest.

Vilken kille som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara han har en fin hög IQ. Så hur kommer det sig att inte alla killar tränar sin hjärna? Ibland kan jag se killar träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

Älskar den kommentaren, så jävla sant!
  • exandthecity
    Anonym (Hoeflins lilltå) skrev 2022-01-16 15:25:10 följande:

För att jag skiter i vad random snubbe tycker om min röv, kanske?

Vad har du för ranking i schack?

Alla under 1800 är troglodyter som inte förtjänar en dejt, varför fattar inte killar att de måste framstå som något annat än vakuumskallar för att vara av intresse för en längre relation och barn?

Och då är jag ändå snäll.

(hint hint)

jag ska genast fixa netflix så att jag kan kolla queens gambit.

sedan kanske jag har en aning om vad du snackar om

• Anonym

1. Varför utbildar inte alla män sig så att de blir smarta och har ett bra yrke ?

2. De flesta tjejer får tillgång till sex oavsett hur våra arslen ser ut

• Flöjt

Ni alla tjejer svarat: har ni ingen manlig partner? Vem säger att ni måste behaga en random man? Vill ni inte komma hem och ha en riktigt nice röv som eran kille bara inte kan slita sig loss ifrån?

Förstår inte varför många av er tar illa upp. Det finns ju fullt med tjejer på gymmet som vara tränar rumpan, och gärna så att det syns och bland många män.

• Flöjt
    Spucks skrev 2022-01-16 15:41:54 följande:

Vilken kille som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara han har en fin hög IQ. Så hur kommer det sig att inte alla killar tränar sin hjärna? Ibland kan jag se killar träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

Hjärnan är ingen muskel. Det lärde man sig i biologin när man var runt 10 års åldern eller något.
  • Flöjt
    Anonym skrev 2022-01-16 20:48:29 följande:

1. Varför utbildar inte alla män sig så att de blir smarta och har ett bra yrke ?

2. De flesta tjejer får tillgång till sex oavsett hur våra arslen ser ut

1: att utbilda sig leder inte alltid till att man blir smart eller har ett bra yrke. Man kan dessutom vara outbildad och ha ett bra yrke och tjäna mycket pengar.

2: Hahaha verkligen inte! Den tjejen med finast rumpa får nog det däremot.
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?