• Flöjt

Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?

En tjejs rumpa är utan tvekan den mest attraktiva kroppsdelen på en kvinna, och som alla killar tittar på mest.

Vilket tjej som helst kan gå från att vara en 5a till en 9a bara hon har en fin vältränad rumpa. Så hur kommer det sig att inte alla tjejer tränar sin rumpa? Ibland kan jag se tjejer träna sina armar och det känns som ett slöseri med tid och energi.

• Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (??) skrev 2022-01-16 15:20:56 följande:

Varför tränar inte alla män alla sina kroppsdelar så att alla blir snyggare? 

Om det inte är okej att kritisera kvinnor att de ska träna sina kroppor, varför då föreslå att männen ska göra det? 
  • Anonym (R)

Föredrar en rejält dallrande rumpa framför en fast.

• Anonym (Intressant)
    Anonym (Hoeflins lilltå) skrev 2022-01-16 15:25:10 följande:

För att jag skiter i vad random snubbe tycker om min röv, kanske?

Vad har du för ranking i schack?

Alla under 1800 är troglodyter som inte förtjänar en dejt, varför fattar inte killar att de måste framstå som något annat än vakuumskallar för att vara av intresse för en längre relation och barn?

Och då är jag ändå snäll.

(hint hint)

Får man skita i vad kvinnorna tycker om männen? 
  • Anonym (Grejen)
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 09:59:21 följande:
    Grejen är ju att kvinnor inte behöver träna för att få ligga eller få en partner. Jag tränar inget alls men kan få ligga med hur många killar som helst och har inga problem med att få en partner 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Hoeflins lilltå) skrev 2022-01-16 15:25:10 följande:

För att jag skiter i vad random snubbe tycker om min röv, kanske?

Vad har du för ranking i schack?

Alla under 1800 är troglodyter som inte förtjänar en dejt, varför fattar inte killar att de måste framstå som något annat än vakuumskallar för att vara av intresse för en längre relation och barn?

Och då är jag ändå snäll.

(hint hint)

Av erfarenhet så skulle det räknas som rätt till kvinnors kroppar om man skulle kritisera vad kvinnor tycker om männen för sex och/eller förhållande samt deras preferenser 
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Grejen) skrev 2022-03-11 10:05:42 följande:
    Grejen är ju att kvinnor inte behöver träna för att få ligga eller få en partner. Jag tränar inget alls men kan få ligga med hur många killar som helst och har inga problem med att få en partner 
    Pågrund av ojämställdhet allstå. 
  • Anonym (Intressant)

Så män får bara ha preferenser som kvinnorna bestämmer över? 

• sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 09:59:21 följande:
    Absolut, så länge du trivs med dig själv och mår bra
  • sextiotalist
    Anonym (Intressant) skrev 2022-03-11 10:09:55 följande:

Så män får bara ha preferenser som kvinnorna bestämmer över? 

Män får har vilka preferenser de vill. Men om de kräver att kvinnorna ska uppfylla deras preferenser och ger uttryck för det, så får de räkna med att få svar på tal
  • Anonym (Intressant)
    Anonym (Inte till för att behaga dig) skrev 2022-01-16 15:54:05 följande:

Därför att de inte är till för att behaga dig, eller andra män. De gör som de själva vill.

Skulle vilja se någon tråd där många kritiserar när en kvinna snackar om sina preferenser för männen! 
Svar på tråden Varför tränar inte alla tjejer sin rumpa?