Hur smart är du?
Vad stämmer bäst in på dig?
Din definition av "smart"?
Jag är smartast.
Varför undrar du?
Jag saknar alternativet "Jag är lika smart som genomsnittet".
Dessutom saknas en definition av "smart". IQ? Sociala färdigheter? Förmåga att föra ett sakligt, logiskt och rationellt resonemang? Allmänbildad?
Intressant att så många ser sig som smarta. Borde ju vara med jämnfördelning, tror inte att så många smarta personer använder familjeliv som i denna omröstning. Tror något blivit fel här.
Intressant att så många ser sig som smarta. Borde ju vara med jämnfördelning, tror inte att så många smarta personer använder familjeliv som i denna omröstning. Tror något blivit fel här.
Är oftast dummast i rummet...märks inte så mycket på hur jag skriver men på hur jag pratar.
Har adhd vilket ofta gör att tycker jag något är intressant/roligt så tänker jag mig inte för vad jag säger så det blir en del grodor.
Dessutom är jag yngst i rummet, fyller 25 min fästman fyller 44 och de flesta vi umgås med är i hans ålder. Så det blir en hel del dumt.
Jobbar i matvarubutik...de andra är typ ingenjörer och min fästman är läkare. Så ja...dummast i rummet.
Men jag är alltid snyggast i rummet och det är viktigare.