• snøflinga

NUB- och skallteorin, ni som kan?

Hej! 

Var på kub idag och fick se en frisk, sprattlig liten! :) 
    Nu vet jag ju att det är osäkert men är ändå väldigt nyfiken på vad det kan vara som gömmer sig där inne. Ni som är duktiga på skall/nub teorin, vad tror ni? :)

• Svar på tråden NUB- och skallteorin, ni som kan?
  • fjanten

Vilken vecka+dag var detta?

• snøflinga
    fjanten skrev 2022-01-26 14:06:32 följande:

Vilken vecka+dag var detta?

12+6 :) 
  • Lojsan DN

Jag är absolut ingen expert, men jag kan nästan gissa mig till att det är en liten pojk där inne. Har för mig att min son såg ut så på sin NUB. 

• snøflinga
    Lojsan DN skrev 2022-01-26 15:16:32 följande:

Jag är absolut ingen expert, men jag kan nästan gissa mig till att det är en liten pojk där inne. Har för mig att min son såg ut så på sin NUB. 

Spännande! Jag har så svårt att ens se nubben, vet inte riktigt vad jag ska kolla på. Men magkänslan att det är en pojke är så stark att jag blir chockad om det är en tjej haha
  • Lojsan DN
    snøflinga skrev 2022-01-26 17:31:58 följande:
    Spännande! Jag har så svårt att ens se nubben, vet inte riktigt vad jag ska kolla på. Men magkänslan att det är en pojke är så stark att jag blir chockad om det är en tjej haha

Där jag har ringat in kan man se en liten bulle på det vita strecket, så det kan vara en sopp. Men jag är som sagt ingen expert och kan ha såååå fel. 

Men skulle det visa sig att det är en pojk så får du gärna uppdatera oss här inne :) 
    Roligt om din magkänsla har rätt <3

• snøflinga
    Lojsan DN skrev 2022-01-26 18:07:27 följande:

Där jag har ringat in kan man se en liten bulle på det vita strecket, så det kan vara en sopp. Men jag är som sagt ingen expert och kan ha såååå fel. 

Men skulle det visa sig att det är en pojk så får du gärna uppdatera oss här inne :) 
    Roligt om din magkänsla har rätt <3

Ah okej! Tack :) ska uppdatera sen om jag kommer ihåg haha
  • assistent 13
    snøflinga skrev 2022-01-26 13:43:45 följande:
    NUB- och skallteorin, ni som kan?

Hej! 

Var på kub idag och fick se en frisk, sprattlig liten! :) 
    Nu vet jag ju att det är osäkert men är ändå väldigt nyfiken på vad det kan vara som gömmer sig där inne. Ni som är duktiga på skall/nub teorin, vad tror ni? :) //

Den ser exakt ut som min dotters nub så skulle säga flicka.
    .
    Nub är könet innan de är format allså går de inte se snippa snobb eller kulor. Flickans nub står rakt ut i linje med ryggen som din bäbis,  pojkens uppåt. 
  • snøflinga
    assistent 13 skrev 2022-01-26 18:38:06 följande:
    Den ser exakt ut som min dotters nub så skulle säga flicka.
    .
    Nub är könet innan de är format allså går de inte se snippa snobb eller kulor. Flickans nub står rakt ut i linje med ryggen som din bäbis,  pojkens uppåt. 
    Åh spännande, är så nyfiken mest för att magkänslan är så stark för en pojke haha
Svar på tråden NUB- och skallteorin, ni som kan?