Lukter?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Tänder du på lukter? Lukten av din kvinna? Lukten från hennes kåta kön innan du börjar slicka? Eller doften från hans kuk innan du börjar suga? Eller något annat?
Jag tänder på goda dofter. Ibland kan ett upphetsat kön lukta väldigt inbjudande.
Även håret som omger det. Vissa människor luktar bättre än andra och gör en extra upphetsad. Fast bäst luktar blommor och rätt sammansatta parfymer och kryddor.
Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av.
Nej, tycker lukten av kön, och människor generellt är ganska äcklig faktiskt.
Jag kan bli upphetsad av att känna lukten från kuken eller ollonet innan jag börjar suga. Brukar smyglukta lite innan jag börjar suga. Jag skulle också vilja känna lukten av en kvinnas kön efter att hon tränat och var upphetsad inbillar mig att den blandningen skulle vara extremt upphetsande att känna doften av.
Jag älskar skön upphetsande doft, gärna efter ett träningspass eller om hon varit upphetsad hela dagen?.
Dofter är vansinnigt eggande för min del ;)
Mitt pm är öppet ;)
Det finns väl fler dofter än kön?