Inlägg från: Bella41 |Visa alla inlägg
  • Bella41

40+ Gravid

Hej!
    Jätterolig tråd Glad

Jag blir 42 i sommar och vi ska försöka med ett syskon till våra 3 älskade grabbar GladHjärta Jag ska börja testa med clearblue ägglossningstest, och jag äter multivitamin, cod liver oil, zink, magnesium och d-vitamin. Ska också börja med rosenrot och bisolvon.

Stackars dig Brallans, hoppas du kryar på dig snabbt!
  • Bella41
    Sophiiieee skrev 2022-03-07 16:15:30 följande:

Hej! Vilken rolig tråd Solig Fyller 40 snart så joinar gärna här. Första barnet men många försök, missfall och lite annat i bagage. Men, ny man och har dessutom gått ner ca 40 kilo på ett år så känner mig redo att försöka igen. Vem vet och skam den som ger sig :D kul att följa fler i samma ålder! Håller tummarna för oss alla. Ärter folsyra, annars inget förutom försöka leva sunt. Testar med clearblue ägglossningstester:) 

Välkommen och stort lycka till Solig

Imponerande viktresa du gjort, grymt bra jobbat Glad Hur har du gjort? Jag ska försöka äta lite bättre nu och förhoppningsvis gå ner lite i vikt Glad
  • Bella41
    Cinapuffen skrev 2022-03-07 14:07:41 följande:
    Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Lycka till i bebisverkstaden! Solig
    Tack och lycka till du med Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Bella41
    Sophiiieee skrev 2022-03-07 21:19:50 följande:
    Tack, och lycka till själv! {#emotions_dlg.flower} Ja men tack! Jag uteslöt kolhydrater, började med keto och sen ändrade till lågkolhydrat i och med mer träning. Hört mycket om att det kan ha en inverkan på fertiliteten så ska bli spännande att se om man lyckas nu Glad Men kul ändå, roligare när man har ett mål, och detta måste ju ändå vara det bästa målet. Ska du testa något särskilt? Glad
    Fantastiskt bra jobbat, jättespännande att höra hur folk bär sig åt Glad Vi håller tummarna att det hjälper till för er nu {#emotions_dlg.flower}
    Jag har bara tänkt äta vanlig mat, en portion och plocka bort godiset nu i början, sen promenader på det Solig
  • Bella41
    Vinnie83 skrev 2022-03-08 19:08:11 följande:

En liten fråga ni son har använt bisolvon. Hur länge använde ni det och när?  Hur mycket tog ni om dagen? 

Jag äter 2 tabletter om dagen från mensens första dag till positivt ägglossningstest Glad
  • Bella41
    Vinnie83 skrev 2022-03-09 21:11:15 följande:
    Är tabletter bättre än flytande? Har beställt flytande nu men osäker på.hur mycket vi ska ta. För era karlar äter väl också? Eller är det bara ki tjejer som tar?
    Jag har bara kört tabletterna, tycker dom är enklast Glad Är bara jag som äter dom också.
Svar på tråden 40+ Gravid