Inlägg från: Sophiiieee |Visa alla inlägg
  • Sophiiieee

40+ Gravid

Hej! Vilken rolig tråd Solig Fyller 40 snart så joinar gärna här. Första barnet men många försök, missfall och lite annat i bagage. Men, ny man och har dessutom gått ner ca 40 kilo på ett år så känner mig redo att försöka igen. Vem vet och skam den som ger sig :D kul att följa fler i samma ålder! Håller tummarna för oss alla. Ärter folsyra, annars inget förutom försöka leva sunt. Testar med clearblue ägglossningstester:) 

• Sophiiieee
    Bella41 skrev 2022-03-07 16:58:06 följande:
    Välkommen och stort lycka till Solig

Imponerande viktresa du gjort, grymt bra jobbat Glad Hur har du gjort? Jag ska försöka äta lite bättre nu och förhoppningsvis gå ner lite i vikt Glad
    Tack, och lycka till själv! {#emotions_dlg.flower} Ja men tack! Jag uteslöt kolhydrater, började med keto och sen ändrade till lågkolhydrat i och med mer träning. Hört mycket om att det kan ha en inverkan på fertiliteten så ska bli spännande att se om man lyckas nu Glad Men kul ändå, roligare när man har ett mål, och detta måste ju ändå vara det bästa målet. Ska du testa något särskilt? Glad
  • Sophiiieee
    Bella41 skrev 2022-03-08 08:04:36 följande:
    Fantastiskt bra jobbat, jättespännande att höra hur folk bär sig åt Glad Vi håller tummarna att det hjälper till för er nu {#emotions_dlg.flower}
    Jag har bara tänkt äta vanlig mat, en portion och plocka bort godiset nu i början, sen promenader på det Solig
    Tack! Men ja, man får ju inspiration av andra med så bara kul att dela med sig! Och låter ju väldigt sunt, man kommer långt med små förändringar faktisk. Jag gjorde ju inget annat än att utesluta vissa saker bara Glad Ja får hoppas, har fått, vad som ser ut att vara, positiva test här nu två dagar på raken. Men har en magkänsla att jag inte riktigt vågar lita på själva dom testen. Så var iväg och köpte digitalt innan som jag tänkte ta om någon dag. Vart är ni i cykeln? Glad
Svar på tråden 40+ Gravid