40+ Gravid
Tempen gick upp imorse, BIM 17/18/3 enligt appen? det var tur jag lyssnade på kroppen och tempade för annars hade jag missat ÄL denna månad då den var beräknad enligt appen till söndag.
Tempen gick upp imorse, BIM 17/18/3 enligt appen? det var tur jag lyssnade på kroppen och tempade för annars hade jag missat ÄL denna månad då den var beräknad enligt appen till söndag.
God morgon tjejer! Jag kunde inte låta bli att testa imorse. Är egentligen för tidigt, är på ÄL +7-9 bara. Har så många gravtest från testlagret hemma så tänkte att det gör inget om jag slösar. Är visserligen inga testa tidigt test men tyckte mig ana en svaaag skugga. Hoppas på att den är starkare om några dagar.
Hoppas ni haft en fin helg!
Åh hejja hejja plusset...
ÄL bekräftad för mig i fredags nu, men jag var igår med om en olycka så jag har fått utskrivet smärtstillande som jag ska ta så känns som en dålig miljö för att hoppas på ett plus denna månad.
Råka ramla så oturligt att jag fick frakturer på två revben, så sjukt klantigt... känns bara så tråkigt att få det nu när man inte vill äta massa smärtstillande men jag måste för att ens komma upp ur sängen haha
God morgon tjejer! Jag kunde inte låta bli att testa imorse. Är egentligen för tidigt, är på ÄL +7-9 bara. Har så många gravtest från testlagret hemma så tänkte att det gör inget om jag slösar. Är visserligen inga testa tidigt test men tyckte mig ana en svaaag skugga. Hoppas på att den är starkare om några dagar.
Hoppas ni haft en fin helg!
äl+ 7 nu. Seeeegt. Vill ju veta om någon har boat in sig nu. Ska försöka hålla mig å testa Tills onsdag. Har bim
runt 16-17.
Får se om jag klarar å vänta