40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hej! Vilken rolig tråd Fyller 40 snart så joinar gärna här. Första barnet men många försök, missfall och lite annat i bagage. Men, ny man och har dessutom gått ner ca 40 kilo på ett år så känner mig redo att försöka igen. Vem vet och skam den som ger sig :D kul att följa fler i samma ålder! Håller tummarna för oss alla. Ärter folsyra, annars inget förutom försöka leva sunt. Testar med clearblue ägglossningstester:)
Hej! Vilken rolig tråd Fyller 40 snart så joinar gärna här. Första barnet men många försök, missfall och lite annat i bagage. Men, ny man och har dessutom gått ner ca 40 kilo på ett år så känner mig redo att försöka igen. Vem vet och skam den som ger sig :D kul att följa fler i samma ålder! Håller tummarna för oss alla. Ärter folsyra, annars inget förutom försöka leva sunt. Testar med clearblue ägglossningstester:)
God morgon tjejer! Jag kunde inte låta bli att testa imorse. Är egentligen för tidigt, är på ÄL +7-9 bara. Har så många gravtest från testlagret hemma så tänkte att det gör inget om jag slösar. Är visserligen inga testa tidigt test men tyckte mig ana en svaaag skugga. Hoppas på att den är starkare om några dagar.
Hoppas ni haft en fin helg!