Inlägg från: Ocdmänniska |Visa alla inlägg
  • Ocdmänniska

Om det var ok för din man/kvinna?

Förstår inte riktigt meningen om det inte är så att ni var vänner. Har inget behov, dock försökte jag var vän med mitt ex när jag hade träffat min sambo, och han visste att jag hade kontakt med med ex. Har inte kontakt med han idag dock 

• Ocdmänniska

Går inte att citera,

Men om det inte är för att vara vänner så menar du att du vill vara otrogen. Man kan vara otrogen på många vis vettu

• Ocdmänniska
    Anonym (bara fantasier) skrev 2022-03-11 11:46:48 följande:

Tackar för era svar och stänger ner tråden för egen del

det blev inte särskild mycket samtal utan mest en massa frågor och missförstånd att reda ut då folk varken läser ts eller det jag skriver i kommentarer.

tips till er alla här som oroar er över moraliska perspektiv är att LÄSA vad tråden handlar om och vad ts skriver först.

Rubriken säger "OM din partner är OK med att..". 
    jag har också svarat ytterligare en gång att jag inte är intresserad av att gå bakom min partners rygg. tvärtom så tror jag han kan gå igång på detta om jag skulle berätta för honom i efterhand. kanske skulle han vilja vara med och sitta bredvid nån gång.

svar till fråga på slutet. Nej, jag är inte intresserad av cam och se på nån kille som runkar. det är orden och fantasierna jag går igång på.

hade varit intressant att höra om det jag faktiskt frågade om i ts.
    om det är nån annan som har liknande intressen och hur ni hade hanterat det om det funkat i er relation. OBS! med samtycke och att er partner uppmuntrade till det. inte bakom nåns rygg.
    jag tror inte på att göra sånt om det beror på något man saknar i sin relation, då behöver man lösa det inom relationen först.

på samma sätt som vissa kan tända på att ta in en tredje person i sängen eller män som tänder på att frun ligger med andra så är mina idéer till för att krydda vårt redan bra sexliv

en gissning nu är att det kommer ytterligare svar utifrån denna kommentar där man inte läst det jag precis har skrivit. kan lätt slå vad en månadslön om det.
    tex. kommer någon in strax och fortsätter skriva att det jag pratar om är otrohet.

Fast problemet är när du säger att du tänker berätta i efterhand? Tror vi alla förstår och inte dömer att ett par kan ta in en tredje partner, men det du pratar om är ju att göra det först utan att han vet om det och det är då det blir fel. Du måste ju komma överens med din partner först om att du ska göra nått sånt så du vet att han är okej med det 
  • Ocdmänniska
    Fjäril kär skrev 2022-03-11 12:04:25 följande:
    Här skriver du exakt dom orden... Se det feta
    Anonym (bara fantasier) skrev 2022-03-11 11:59:52 följande:
    haha, det tog bara ett par minuter för mig att vinna en månadslön.

var står det att jag tänker berätta i efterhand?
    du får 10 000:- om du kan hitta var jag sagt det.

för fjärde gången.
    I rubriken står det 'Om det var ok för din man/kvinna'

hur tror du man kan veta om det är ok eller inte?
    man måste givetvis fråga eller om det kommer upp naturligt.
    det är själva betydelsen av 'om det var ok för'.

hur kan du inte fatta det!?
    Precis, läs din egen text 
Svar på tråden Om det var ok för din man/kvinna?