Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Ok med porr eller inte ok?

Anonym (Lisa) skrev 2022-03-11 21:45:06 följande:

Har sett den där skinnhissen åka upp och ner så många gånger att jag inte längre reagerar på det.

Fast nu gällde ju inte frågan onani utan porr.
  • Anonym (Kvinna 2)
    sextiotalist skrev 2022-03-12 07:47:36 följande:

Inga problem. Jag äger inte min sambo.
    Jag anser inte heller att krav hör hemma i en sund relation, eftersom det borde ligga i bådas intesse att trivas ihop.
    Den dagen krav börjar uttalas, är det tecken på obalans i relationen.

Överenskommelser då? Är det ok? T.ex. vi är överens om att inte ligga med andra?
  • Anonym (Kvinna 2)
    sextiotalist skrev 2022-03-12 08:00:15 följande:
    Jag skrev tydligt att jag inser att  en sund relation ligger det i bådas intesse.
    För mig är en sådan överenskommelse inte aktuellt. Skulle min sambo velat haft en sådan relation så skulle han få ha en annan kvinna i sitt liv.
    Men för oss är det ett icke-fråga 
    Hade jag tyckt att du var tydlig hade jag inte frågat. Jag blir bara ännu mer förvirrad av ditt senaste inlägg. Jag vet inte om du pratar om överenskommelser generellt eller om överenskommelser gällande porr. Jag vet heller inte var du drar gränsen mellan krav och överenskommelse, eller om du tycker att överenskommelser öht är ok. Du får tycka att jag är korkad som inte fattar vad du menar, men ansvaret att mottagaren förstår dig ligger inte bara hos mottagaren, utan även hos dig.
Svar på tråden Ok med porr eller inte ok?