Missfall på gång, kommer inte igång.
Hej! Började få lite små blödningar och åkte in för att kolla vad det är då mitt illamående också försvann. På VUL mätte hinnsäcken 7 mm och det stämmer inte överens med sista mens, skulle ha varit i vecka 6+1 men enligt hinnsäck i max vecka 5+1. Såg även gulesäcken men den mätte hon inte. Jag vet exakt vilken dag jag hade sista mens så läkaren sa att hon är 80% säker på att det är en graviditet som stannat av. Det är jag också eftersom illamåendet är borta.
Men min kropp fattar inte! Har fortfarande jätteont i mina bröst, trötthet, gasig mage. Blödningen har inte ökat, utan det är nu endast lite bruna flytningar. Men med tanke på att illamåendet försvann så tror jag ändå att det är missfall.
Har aldrig hänt mig att kroppen inte stöter ut det och dessutom fortsätter ha graviditetssymptom. Haft två missfall förut i vecka 5, båda började med att alla symptom försvann och sen kom det rosa och rött blod och allt var ute som en vanlig mens ungefär. Tycker att det är jättejobbigt att ha symptom men inte vara gravid liksom... När kommer blödningen igång? Någon som har varit i samma sits? Jag har nytt VUl om 10 dagar för att om inget kommit ut sedan dess så ska jag få abortpiller för att störa ut det men jag orkar inte gå runt i 10 dagar med det här om det inte kommer ut av sig själv. Kan man göra något själv?