Är det ok att mamma slår sina barn
Barn på 10 har förekommit med att mamman slår dom. Dom bekräftade framför Soc och visade att mamma slår dom på ansiktet och Det är inte för första gången.
Polisanmälan är gjort.. Det finns bevis. Soc pratar med mamman men enlig Soc det är Ok. Inga konsekvenser igen. Skrika, kasta saker, slå mm. Hur kan det vara normal.
Polisen har startat utredning, barn ska på förhör hos dom. Soc bytte handledare 2 gånger men vill prata med barn igen. Dom ser ingen hinder och deras förklaring är att barn älskar sin mamma. Polisen säger att barn ska på förhör och det är inte bra att barn ska prata med andra och många olika personer pga av deras psykisk hälsa mm.
Vi har gemensamt vårdnad. Jag vill inte längre att barn ska vara utsatta för våld. Känner mig maktlös. Barn säger att dom är rädda rakt up i mammas ansikte att dom vill inte att hon ska slå dom igen. Mamman säger Jag förstår er men jag älskar er. Vad måste jag göra mer? Jag Vill inte släppa barn till mamman tills utredningen är klar. Jag och min ex har sin egen story men det handlar om barn och deras berättelse. Snälla hjälp mig. Ge mig råd.. Tips.. Något..