Inlägg från: Anonym (Me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me)

Kollega som flirtar

Han vill ligga med dig, om han är intresserad av mer är omöjligt att veta. Jag inledde en relation med en kollega, han hade sambo och gjorde slut med henne, sa att han var kär i mig och gjorde mycket planer.  Men några månader senare var det över mellan oss och nu är han ihop med fd sambon igen. Ingen förlust för mig men det jag lärt mig är att män kan säga väldigt mycket, det är bara agerandet som räknas. 

• Anonym (Me)
    Anonym (Förståsigpåaren) skrev 2022-04-05 08:11:16 följande:
    Ja men var han bra i sängen?
    Han va helt okej men jag var inte tillräckligt tänd på honom, vi klickade liksom inte sexuellt o gillade olika saker. 
  • Anonym (Me)
    lafille95 skrev 2022-04-05 21:48:25 följande:

Svar till anonym (Me)

Vad, utöver blickarna, baserar du på att han vill ligga? Tänker du att det är mer att han vill ligga än att han är intresserad av mig? Så sant att det bara är agerandet som räknas! Och som sagt - jag vill bara vet hur jag ska tolka han signaler och hur jag ska agera framåt.

Jag tror han vill ligga med dig eller är intresserad av mer utifrån blickarna du beskriver och att han hade fysisk beröring med dig, la armen om o det du skrev där. Men vilket han är intresserad av (bara ligga eller mer) vet jag inte. Hur du ska agera beror på vad du vill själv tänker jag. Du kan få reda på vad hans signaler betyder genom att fråga eller agera på det själv så visar det sig men du måste tänka på vad du vill och vad som troligen blir bäst för dig. Kan inte ge bättre svar än så! 
Svar på tråden Kollega som flirtar