Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Jag är ofrivilligt vaken. Nattuggla, fast hade hellre somnat tidigt och vaknat tidigt.
Dagen att leva, natten att sova.
Men min kropp vill tydligen inte ha det så...
Jag är ofrivilligt vaken. Nattuggla, fast hade hellre somnat tidigt och vaknat tidigt.
Dagen att leva, natten att sova.
Men min kropp vill tydligen inte ha det så...
Go kväll gott folk.
Hoppas ni mår förträffligt.
Jag vill bara skriva av mig så ni behöver inte svara. Det räcker med vetskapen att mitt problem ligger ute i cyberrymden. Jag behöver alltså inga råd. Det löser sig. Jag behöver se det i text. Eller åtminstone formulera det i text. och då kan jag ju lika väl posta det.
Jag stå inför ett val. Som egentligen är livsavgörande men samtidigt är det ett starkt ordval. Jag har 2 alternativ där inga av dem är bra egentligen. Eller så är de bägge skitbra utan att jag ser det.
Bägge valen är nya även om det ena redan är påbörjat. Färskt. Jag är dock inte helt nöjd med hur detta valet urartat sig. Jag hade höga Förhoppningar som än så länge fallit platt.
Idag fick jag en möjlighet att avbryta detta valet och testa vad vi kan kalla val nr 2. Val nr 2 är kan bli både bra och dåligt. Ekonomiskt blir det nog jobbigt ett tag Till skillnad från val 1.
Denna Gåtan ska jag brottas med i veckan. Samtidigt som jag kämpar med val 1. Som tar alla energi nu.
Long time no see!
Hoppas ni har det bra. Själv återhämtar jag mig från en omgång Covid.
Long time no see!
Hoppas ni har det bra. Själv återhämtar jag mig från en omgång Covid.