• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    Fajjer skrev 2023-01-20 22:50:06 följande:

Haha, vad ska man säga?

Minns du hur jag presenterade Familjeliv för dig? Att Flashback är rena strandpromenaden i jämförelse. Här är det djungelns lag som råder och endast den starkaste överlever 😅🌴 Där har du beviset! Vi vet fortfarande inte om det var Jessica som kikade förbi, eller om vi alla drömde samma mardröm 😱
  • Eurydike
    fribygg skrev 2023-01-20 22:51:41 följande:

Jag anmälde människan

Bra gjort! Jag är säker på att hon såg hur trevligt vi hade det här och det stod hon bara inte ut med 🙃 
  • JessicaMamma9222
    Eurydike skrev 2023-01-20 22:51:47 följande:
    Du är skön du. Mina kunder är privatpersoner, museer och institutioner. 90% av försäljningen är export, alltså pengar som jag drar in till Sverige, som stärker vår ekonomi. Jag är inte med i några Facebookgrupper, faktum är att det är olika museer som hör av sig till mig, och inte tvärtom. Virka grytlappar kan du göra själv! Det är du (förhoppningsvis) bra på 😅 
    Jag tycker att du ska ta din kvällsmedicin för att sedan gå och lägga dig. Din fantasi börjar verkligen spåra ur nu. Har du ingen personal som tillser dina behov? Det borde du ha.
  • Eurydike
    JessicaMamma9222 skrev 2023-01-20 23:01:16 följande:
    Jag tycker att du ska ta din kvällsmedicin för att sedan gå och lägga dig. Din fantasi börjar verkligen spåra ur nu. Har du ingen personal som tillser dina behov? Det borde du ha.
    Jag är ledsen Jessica, men det jag berättar är sant. Jag kan inte anpassa verkligheten så att den ska passa dig. Men det är ju smickrande att du tror att jag fantiserar när jag berättar om mitt liv. Det tar jag som en komplimang, även om det såklart inte är menat som det.
  • JessicaMamma9222
    Eurydike skrev 2023-01-20 23:04:02 följande:
    Jag är ledsen Jessica, men det jag berättar är sant. Jag kan inte anpassa verkligheten så att den ska passa dig. Men det är ju smickrande att du tror att jag fantiserar när jag berättar om mitt liv. Det tar jag som en komplimang, även om det såklart inte är menat som det.
    Jag kommer aldrig förstå mig på dig och din sjukdom men jag förstår nånstans att du på riktigt tror på dina vanföreställningar. Min ilska har därför övergått till att tycka riktigt synd om dig. Jag hoppas personalen på boendet är väl införstådda med vad du går igenom och att de gör vad de kan för att dämpa din mani.
  • Eurydike
    JessicaMamma9222 skrev 2023-01-20 23:06:44 följande:
    Jag kommer aldrig förstå mig på dig och din sjukdom men jag förstår nånstans att du på riktigt tror på dina vanföreställningar. Min ilska har därför övergått till att tycka riktigt synd om dig. Jag hoppas personalen på boendet är väl införstådda med vad du går igenom och att de gör vad de kan för att dämpa din mani.
    Ja, du får hantera vetskapen om hur mitt liv ser ut hur du vill. Medan du tycker synd om mig, så fortsätter jag att bygga på mina företag och putsa mina fjädrar här i tråden ????
  • Fajjer
    Eurydike skrev 2023-01-20 22:58:08 följande:
    Minns du hur jag presenterade Familjeliv för dig? Att Flashback är rena strandpromenaden i jämförelse. Här är det djungelns lag som råder och endast den starkaste överlever 😅🌴 Där har du beviset! Vi vet fortfarande inte om det var Jessica som kikade förbi, eller om vi alla drömde samma mardröm 😱
    Jo jag minns hur du presenterade Familjeliv. Jag förstår inte att du inte hänger på Flashback istället, som är rena strandpromenaden! Skrattande

Själv så är jag ju avstängd till den 21:e juni på Flashback, men tids nog så får jag komma tillbaka! Glad
  • JessicaMamma9222
    Fajjer skrev 2023-01-20 23:18:57 följande:
    Jo jag minns hur du presenterade Familjeliv. Jag förstår inte att du inte hänger på Flashback istället, som är rena strandpromenaden! Skrattande

Själv så är jag ju avstängd till den 21:e juni på Flashback, men tids nog så får jag komma tillbaka! Glad
    Om du lyckas bli bannad på flashback så är du inget annat än en riktig skräpmänniska. Förstår varför du tar rygg och suktar efter eureka då ni är lika bakom flötet båda två.
  • Eurydike
    JessicaMamma9222 skrev 2023-01-20 23:25:34 följande:
    Om du lyckas bli bannad på flashback så är du inget annat än en riktig skräpmänniska. Förstår varför du tar rygg och suktar efter eureka då ni är lika bakom flötet båda två.
    Skräpmänniska? Suktar? Eureka? Nu börjar du ju spåra ur totalt. Fajjer söker enbart vänskap och vi klickade direkt 💜
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!