• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Eurydike
    Fajjer skrev 2023-01-20 23:18:57 följande:
    Jo jag minns hur du presenterade Familjeliv. Jag förstår inte att du inte hänger på Flashback istället, som är rena strandpromenaden! Skrattande

Själv så är jag ju avstängd till den 21:e juni på Flashback, men tids nog så får jag komma tillbaka! Glad
    Jag hänger där pyttelite också! Men jag gillar nog att det gömmer sig några anakondor här i djungeln ibland 😄

Du får rita en sån där kalender som man gjorde när man var barn och räknade ner dagarna till jul. Eller så var det bara jag som gjorde det 🤔 Förstår att du längtar tillbaka!
  • FredrikLiksom

Omg.
    Här händer det grejer. 

Jag tror JessicaMamma behöver kärlek så hen kan släppa sitt människoförakt. 

Vi finns här för dig JessicaMamma.

• Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-01-20 23:50:10 följande:

Omg.
    Här händer det grejer. 

Jag tror JessicaMamma behöver kärlek så hen kan släppa sitt människoförakt. 

Vi finns här för dig JessicaMamma.

Ja, vi drömde samma mardröm allihop! 😱

Det tror jag också 😅

All kärlek åt JessicaMamma 💖
  • FredrikLiksom
    Eurydike skrev 2023-01-21 00:09:12 följande:
    Ja, vi drömde samma mardröm allihop! 😱

Det tror jag också 😅

All kärlek åt JessicaMamma 💖
    Men kul att höra om din verksamhet.
    Låter ju very spännande 🤩.
  • FredrikLiksom

Det känns som första gången det hittade in en hatare i tråden så det var väl väntat kanske.

Men allvarligt JessicaMamma: kom in i gemenskapen. Berätta vad det är som tynger dig. Det här är inte ens ironi. Ge det en chans så ska vi göra vårt bästa för att du ska trivas.

• Anonym (Grumm)
    Eurydike skrev 2023-01-20 22:00:30 följande:

Det var tråkigt att höra! Precis som du skriver finns det inte så mycket annat att göra än att bita ihop.

Nej, här är du i gott sällskap med alla oss andra som John Blund glömde 😅 Tack! Den var helt okej!

Tack, men min plan är att i natt ska jag försöka sova gott ändå. Inatt ska jag kontakta John Blund för en redogörelse i hur man skapar en bra sömn.

Hoppas du också får sova gott Oskyldig
  • Anonym (Grumm)
    Eurydike skrev 2023-01-20 23:29:26 följande:
    Skräpmänniska? Suktar? Eureka? Nu börjar du ju spåra ur totalt. Fajjer söker enbart vänskap och vi klickade direkt 💜
    Sluta göd trollet! Ignorera är bästa försvar!
  • Stooler

Men jäklar!!! Över 200 inlägg i tråden sedan jag kollade senast! Förvånad

Ett gäng nya ugglor, en gökunge som förolämpar folk och en massa trevliga inlägg att läsa också!

• FredrikLiksom
    Stooler skrev 2023-01-21 05:38:08 följande:

Men jäklar!!! Över 200 inlägg i tråden sedan jag kollade senast! Förvånad

Ett gäng nya ugglor, en gökunge som förolämpar folk och en massa trevliga inlägg att läsa också!

Ja det är kul att tråden blivit så populär 😀. 
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2023-01-21 00:18:18 följande:
    Men kul att höra om din verksamhet.
    Låter ju very spännande 🤩.
    Kul att du tycker det låter spännande! 🤩 Det är ett väldigt speciellt jobb på många vis, både på gott och ont.
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!