Lilleplutt2022 skrev 2022-06-14 22:30:06 följande:
Ja förstår helt och hållet vad du menar, hela denna process kan vara oerhört påfrestande. Tack och lov har detta för mig och min sambo mycket närmare. Vi kom på sent att vi vill ha barn, startade när jag hade fyllt 40. Vet att vi var allt för sena men saker hände innan dess som gjorde att tiden drog iväg. Sen kom pandemin och jag ville inte sätta igång med ivf mitt i det
Vi har inga barn sen tidigare så vi hoppas kunna få ett barn innan det är försent
Vi får fortsätta ivf i höst endast pga att jag har bra värden, 3.1 i amh och 32 i afc, vilket jag har hört är väldigt bra för någon som är +40 så är är det inte kört
Samt då de lyckas få ut runt 20 ägg vid varje äggplock men tyvärr är inte äggen av så bra kvalitet , endast ett fåtal som klarat sig till dag5. Men det hoppas jag vi ska kunna ändra på till nästa hormonbehandling med de tillskott jag och min sambo tar under sommaren
Vi har samma, kom annat emellan?
jag har 2 barn sedan tidigare, vi hoppas så att det ska ta sig denna gång.
4 ägg fick de ut idag, ska tillbaka på fredag, förhoppningsvis får vi tillbaka något tillbaka denna gång
Jag har ett AMH på 2,6 och ett TSH på 0,52.
vet inte om det är bra, men de har sagt att jag har en bra äggreserv och bra provsvar