Min sambo vill att jag ska skaffa en älskarinna
Min sambo fick en kronisk inflammation och mediciner för detta för 3 år sedan. Och det minskade tillfällen för det blev för planerat. Sedan hände det grejer som gjorde att intresset försvann helt ett bra tag - och hon sa några gånger att jag borde skaffa en älskarinna vilket jag naturligtvis INTE gjorde.
Vi har nu renoverat och hon drog en vecka på semester och jag passade på att städa och flytta in våra grejer i det nya sovrummet. När jag skulle flytta sakerna från hennes nattduksbord så dök det upp en dildo som hon fått i present från sina barn, jag visste om den så det var inget konstigt men när hon berättade om den (för 5 år sedan) sa hon att den inte var tillfredställande. So far so god - men i lådan över låg det en hel drös med utbrända batterier så uppenbarligen används den - så hon får flytta dom grejerna själv - det är ju hennes privatliv.
Hon tar aldrig i mig sitter aldrig nära mig vid Tv:n sällan det är hon som pussar mig och hon har kommit och gett mig en kram på tre år - alla initiativ till mys eller kyssar kommer från mig och då känner jag mig inte så attraktiv eller behövd.
Nu till min fråga : Varför har hon flera gånger bett mig skaffa en älskarinna ? Hon har uppenbarligen ett sexliv utan mig så stannar det vid en dildo ?
Varför berättar hon inte vad som är felet för medicinen fungerar ?