• chemist

Min sambo vill att jag ska skaffa en älskarinna

Min sambo fick en kronisk inflammation och mediciner för detta för 3 år sedan. Och det minskade tillfällen för det blev för planerat. Sedan hände det grejer som gjorde att intresset försvann helt ett bra tag - och hon sa några gånger att jag borde skaffa en älskarinna vilket jag naturligtvis INTE gjorde. 

Vi har nu renoverat och hon drog en vecka på semester och jag passade på att städa och flytta in våra grejer i det nya sovrummet. När jag skulle flytta sakerna från hennes nattduksbord så dök det upp en dildo som hon fått i present från sina barn, jag visste om den så det var inget konstigt men när hon berättade om den (för 5 år sedan) sa hon att den inte var tillfredställande. So far so god - men i lådan över låg det en hel drös med utbrända batterier så uppenbarligen används den - så hon får flytta dom grejerna själv - det är ju hennes privatliv. 

Hon tar aldrig i mig sitter aldrig nära mig vid Tv:n sällan det är hon som pussar mig och hon har kommit och gett mig en kram på tre år - alla initiativ till mys eller kyssar kommer från mig och då känner jag mig inte så attraktiv eller behövd. 

Nu till min fråga : Varför har hon flera gånger bett mig skaffa en älskarinna ? Hon har uppenbarligen ett sexliv utan mig så stannar det vid en dildo ? 
    Varför berättar hon inte vad som är felet för medicinen fungerar ?

• Svar på tråden Min sambo vill att jag ska skaffa en älskarinna
  • Anonym (För att)

För att det är skönt att onanera med sin dildo men att hon tycker sex med dig inte är skönt kanske? 

• chemist
    Anonym (För att) skrev 2022-06-21 14:17:55 följande:

För att det är skönt att onanera med sin dildo men att hon tycker sex med dig inte är skönt kanske? 

Fast på den tiden vi hade sex så kom hon långt före mig. 
    Och kom hårt så benen skakade länge efteråt.
  • Anonym (Hmm)

Inte för att vara taskig på något sätt ts, men låter som att hon enbart är kvar med dig för att det är bekvämast så? Medans hon lever ett annat liv vid sidan om. Skulle aldrig lita på at en kvinna är trogen som är iväg 1 vecka för sig själv dessutom. Det händer inte helt enkelt.

• Anonym (För att)

Du tror inte att hon fejkat då?

• Anonym (Jag)

Hon gillar inte dig längre. Inte svårare än så tyvärr. Du förtjänar någon som gillar dig 

• chemist
    Anonym (Hmm) skrev 2022-06-21 14:29:34 följande:

Inte för att vara taskig på något sätt ts, men låter som att hon enbart är kvar med dig för att det är bekvämast så? Medans hon lever ett annat liv vid sidan om. Skulle aldrig lita på at en kvinna är trogen som är iväg 1 vecka för sig själv dessutom. Det händer inte helt enkelt.

Den sista biten är jag inte orolig för - hon är hos släktingar tillsammans med sin vuxna dotter. 
    Om hon har en älskare så är det så och då borde hon säga att jag ska skaffa en likadan, bara för att hon har det - inga problem. För vi har ett fantastiskt bekvämt liv tillsammans. Hon tvättar kläderna och jag gör resten i hemmet. 
  • chemist
    Anonym (Jag) skrev 2022-06-21 14:37:10 följande:

Hon gillar inte dig längre. Inte svårare än så tyvärr. Du förtjänar någon som gillar dig 

Det är nog det jag är mest rädd för. 
  • chemist
    chemist skrev 2022-06-21 14:46:13 följande:
    Jag är orolig för det - men samtidigt skickar hon sms med massa hjärtan i varje gång vi är ifrån varandra. Hon säger att jag är så snäll och att hon älskar mig. 
  • Anonym (Jag)
    chemist skrev 2022-06-21 14:46:13 följande:
    Skulle även gissa på att hon vill att du skaffar någon annan att ligga med så hon kan lämna dig för "otrohet" vissa människor gör på de sättet. Lite fegt av henne 
  • teresssa

kanske har hon redan en älskaren och vill bara göra er förhållandet öppet

Svar på tråden Min sambo vill att jag ska skaffa en älskarinna