Lust försvann helt.
Jag och min pojkvän träffades för första gången i April, vi kände varandra 2 år innan och bestämde oss att träffas för att se om vi ville bli ihop. Vi har en väldigt speciell connection med varandra och passar jättebra tillsammans. Vi hade sex den veckan han hälsade på och det gick också bra, vi båda gillade det. Bokstavligen enda sen han åkte hem efter den veckan i April så har jag förlorat min sexlust helt och hållet. Från ingenstans försvann den, ingenting dåligt hände, den bara gick poof. När jag tänker på sex kryper jag ihop. Jag slutade onanera själv då jag kände att jag inte hade något krav för det. Sen April har jag kanske gjort det 2 gånger, bara för att se om jag skulle ändra mig efteråt, men det är samma sak. Min pojkvän hälsade på igen i början av Juni och vi hade inte sex alls dom 2 veckorna han var hos mig då jag inte hade någon lust alls. Jag ville fortfarande duscha tillsammans, hålla hans hand, mysa i sängen/soffan och vara romantiskt ''intim'', men jag ville bara inte att det gick längre än att se varandra nakna typ. Han är såklart oroad över att jag inte tycker han är attraktiv längre, men jag tror inte det är det. Detta har aldrig hänt förut så jag vet inte vad det kan bero på. Har något liknande hänt er?