Inlägg från: Anonym (ninni) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ninni)

Vanligt utan underkläder?

Anonym (Tjej) skrev 2022-08-04 11:05:42 följande:

Varför svarar ni en gubbe som bara vill få svar för att sitta o runka åt svaren

urk

Men är det verkligen är så upphetsande att läsa ifall okända människor går med eller utan underkläder? Det finns ju betydligt bättre material på internet att runka till om man vill. Jag själv tycker att det är fascinerande att läsa hur folk har det och gillar när folk svarar ärligt även på kanske dumma frågor.
  • Anonym (ninni)
    Antigone skrev 2022-08-05 12:21:56 följande:
    Nixpix. Inga problem. Får tvätta lite oftare bara. Inga skavsår, inga infektioner. Tror inte människor är födda med underkläder på kroppen, så ett underliv borde kunna klara sig ändå. Det menar jag inte på ett kaxigt sätt alltså, utan det är bara så jag tänker. Min mormor skulle svimma om hon hörde mina argument och ber mig alltid ta på mig extra stora och varma trosor när det är kallt ute, så jag inte ska få urinvägsinfektion. Det har jag heller aldrig haft btw. Men jag förstår dina funderingar!
    Fast vi är inte heller födda med tajta jeans på kroppen. Jag kan förstå att Homo Erectus kunde springa omkring naken på savannen och låta mensblodet rinna nerför låren, men det är inte lika trevligt i vårt samhälle.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?