• Mia99

Vanligt utan underkläder?

I vardagen på jobbet skulle jag aldrig gå utan trosor. Det vore opraktiskt, hemskt obekvämt och dessutom ohygieniskt. Jag sover också alltid med trosor på av samma anledning och använder oftast även trosskydd runt min ägglossning då det kan bli lite vått. Det är den tråkiga vardagsverkligheten.

Men som en del av en liten erotisk lek kan jag gå ut med maken utan underkläder under en tajt liten klänning eller en kort kjol. Det kan också vara ett sätt att skapa en erotisk gnista, t ex att jag diskret tar av mig mina stringtrosor på IKEA och stoppar dem i hans hand med ett litet oskyldigt leende. Men det är som sagt bara en lek för att få honom lite tänd.

• Mia99
    Antigone skrev 2022-08-05 10:00:55 följande:

Alltid BH, aldrig trosor. Det slutade jag med för flera år sedan. Ibland låtsas jag att jag använder trosor, om jag går till gynekologen eller så. Men det är bara ett spel för kulisserna. Nu har jag av okänd anledning tänkt börja använda trosor igen, men det är ärligt talat svårt att komma ihåg om man en gång slutat. Funderar på att skriva kodade post-it lappar till mig själv och sätta upp i hemmet. Typ glöm inte köpa havremjölk, fast jag själv vet att det betyder någonting helt annat. Det skulle kunna funka Drömmer

En helt seriös (och väldigt osexig) fråga, men har du inte besvär med flytningar? Även en helt frisk vagina har ju en del kroppsvätskor som utsöndras. Det skulle för min del bli väldigt kladdigt och otrevligt om jag ständigt gick utan trosor. Kjol och klänning skulle säkert fungera sådär, men mina jeans skulle definitivt bli äckliga rätt snabbt. Jag skulle dessutom få skavsår och förmodligen en del infektioner i underlivet.
  • Mia99
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 13:04:02 följande:
    Men blä... rinner det liksom ur dig?
    Jag har knappt någon utsöndring öht, skulle lätt kunna gå troslös om jag inte tyckte det kändes äckligt oavsett.

Stor blöt fläck??? Har du sökt hjälp?
    Jag har inte heller något som "rinner", men det blir ändå vått beroende på t ex sexuell upphetsning. Också runt ägglossningen är det normalt att det blir lite kladdigt. Det är kroppens sätt att göra det lättare för spermierna att ta sig till ägget. Det kan även komma lite oväntade mellanblödningar då och då för den som t ex använder hormonspiral. Inget av det där är onormalt.
  • Mia99
    Pussan skrev 2022-08-06 23:11:27 följande:
    Visst är det rätt coolt att placera hans hand på rumpan så han känner att det inte finns något under lilla kjolen....? Brukar bli en häftig inandning då! och ganska brått hem...
    Ja, fast det blir tvärtom, då ska vi fortsätta vidare, gå till skobutiken för att prova skor (så att jag ska sitta ner såklart) eller fika på ett kafé. Han är en riktig pleasure delayer, den mannen.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?