• Anonym (Hmm)

Vanligt utan underkläder?

Funderar lite på hur vanligt det egentligen är att hoppa över trosorna/kalsongerna i vardagen?

Hur gör ni?
    Går ni och handlar eller till jobbet "commando", eller ryker dom när ni kommer hem.

Varför?
    Är det för att man tycker det är bekvämt eller känner du dig sexigare?
    Berätta gärna varför just du hoppar underkläderna.

• Svar på tråden Vanligt utan underkläder?
  • Anonym (Kvinna)
    Antigone skrev 2022-08-06 00:23:18 följande:
    Det är självklart inte äckligt med mycket flytningar. Varför skulle det vara det? Helt naturligt ju  // Glad
    Fråga personen (=() istället varför det är äckligt.
  • Antigone
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-06 00:47:40 följande:
    Fråga personen (=() istället varför det är äckligt.
    Frågan var inte riktad till dig. Jag menade det som en retorisk fråga riktad till den personen eller alla som tycker att det är äckligt. Men du har helt rätt, jag borde ha citerat (=() istället.
  • Anonym (50-åriga damen)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 18:19:23 följande:
    Inte att du är äcklig men att du fungerar (ickefungerar?) så... är äckligt. Du kan väl förhoppningsvis inte hjälpa det.
    Har du sökt hjälp?

Kladdar man ner hemmet för att man är utan trosor så... ja det är äckligt.
    Sedan jag kom i klimakteriet har jag absolut noll flytningar så jag kladdar varken ner kläder eller möbler, före klimakteriet använde jag oftare trosor just pga flytningar.
  • Pussan
    Mia99 skrev 2022-08-04 10:35:04 följande:

I vardagen på jobbet skulle jag aldrig gå utan trosor. Det vore opraktiskt, hemskt obekvämt och dessutom ohygieniskt. Jag sover också alltid med trosor på av samma anledning och använder oftast även trosskydd runt min ägglossning då det kan bli lite vått. Det är den tråkiga vardagsverkligheten.

Men som en del av en liten erotisk lek kan jag gå ut med maken utan underkläder under en tajt liten klänning eller en kort kjol. Det kan också vara ett sätt att skapa en erotisk gnista, t ex att jag diskret tar av mig mina stringtrosor på IKEA och stoppar dem i hans hand med ett litet oskyldigt leende. Men det är som sagt bara en lek för att få honom lite tänd.

Visst är det rätt coolt att placera hans hand på rumpan så han känner att det inte finns något under lilla kjolen....? Brukar bli en häftig inandning då! och ganska brått hem...
  • Pussan
    Antigone skrev 2022-08-05 10:00:55 följande:

Alltid BH, aldrig trosor. Det slutade jag med för flera år sedan. Ibland låtsas jag att jag använder trosor, om jag går till gynekologen eller så. Men det är bara ett spel för kulisserna. Nu har jag av okänd anledning tänkt börja använda trosor igen, men det är ärligt talat svårt att komma ihåg om man en gång slutat. Funderar på att skriva kodade post-it lappar till mig själv och sätta upp i hemmet. Typ glöm inte köpa havremjölk, fast jag själv vet att det betyder någonting helt annat. Det skulle kunna funka Drömmer

¨av okänd anledning¨ ??
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2022-08-05 10:16:26 följande:

Min fru gjorde det på en bar för ett tag sen.
    Gick iväg för att kissa. När hon kom tillbaks, stoppat trossarna i min hand, och satt sig på mina knä. Hon hade kort klänning på. WOW .  

Därefter.. Ni kan gissa ?.

I en idealisk värld hade du ställt henne mot bardisken och tagit henne bakifrån bland alla människor... men jag tror inte att det blev så? Men tänk så coolt det hade varit!
  • Antigone

Pussan: Ja, precis! Det var av samma okända anledning som jag en gång i tiden slutade. Plötsligt kom det bara över mig och jag har levt troslös sedan dess. Men för några dagar sedan fick jag syn på min utsökta samling med trosor och tänkte why not? Du skulle se den, det är en mycket vacker samling Solig

• Anonym (Pink)

Panties

Går lika bra utan eller bara att sära på trosorna när man ska in där!

• Pussan
    Antigone skrev 2022-08-07 01:48:26 följande:

Pussan: Ja, precis! Det var av samma okända anledning som jag en gång i tiden slutade. Plötsligt kom det bara över mig och jag har levt troslös sedan dess. Men för några dagar sedan fick jag syn på min utsökta samling med trosor och tänkte why not? Du skulle se den, det är en mycket vacker samling Solig

OK, jag tror dig så klart. Men så skönt utan trosor! 
  • Mia99
    Pussan skrev 2022-08-06 23:11:27 följande:
    Visst är det rätt coolt att placera hans hand på rumpan så han känner att det inte finns något under lilla kjolen....? Brukar bli en häftig inandning då! och ganska brått hem...
    Ja, fast det blir tvärtom, då ska vi fortsätta vidare, gå till skobutiken för att prova skor (så att jag ska sitta ner såklart) eller fika på ett kafé. Han är en riktig pleasure delayer, den mannen.
  • Pussan
    Mia99 skrev 2022-08-07 22:13:18 följande:
    Ja, fast det blir tvärtom, då ska vi fortsätta vidare, gå till skobutiken för att prova skor (så att jag ska sitta ner såklart) eller fika på ett kafé. Han är en riktig pleasure delayer, den mannen.
    Ah! ja, det är ju rätt häftigt det också. Gör vi också ibland, fast då är det oftast något vi planerat, att jag ska vara bar under korta kjolen eller under korta jackan/kavajen, och så går vi en runda och fingrar på varandra som tonåringar.... gamla kärringen...
  • Anci
    Anonym (50-åriga damen) skrev 2022-08-06 07:57:25 följande:
    Sedan jag kom i klimakteriet har jag absolut noll flytningar så jag kladdar varken ner kläder eller möbler, före klimakteriet använde jag oftare trosor just pga flytningar.
    När jag slutade ha trosor försvann också nästan alla flytningar.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?