Ni som skiljer er pga sexbrist
Hur förklarar ni skiljsmässan för barn o övrig familj?
typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället-
? eller?
typ - nä du vet mamma ville aldrig knulla så jag ska leta nån nu kåtare kvinna istället-
? eller?
Man säger att man helt enkelt inte är kompatibla längre.
? eller?
Man kan ju inte sluta älska ngn pga sexbrist så jag vet fan inte vad folk säger.
Det är bara att säga som det är att kärleken tagit slut.
"Att man blivit kompisar" och att man bara har ett liv.
Man kan ju inte sluta älska ngn pga sexbrist så jag vet fan inte vad folk säger.
Dåligt sex ledde till sexbrist, vilket ledde till att förhållandet blev sämre och sämre på alla plan = jag som kvinna tog steget till skilsmässa mot mitt ex vilja. Han ville fortsätta men jag ville inte längre efter flera års terapi och funderade. Till sist kom jag till en punkt där det inte längre fungerade att bo under samma tak. Till sist var vi bara två vuxna som bodde i samma hus, vi var mamma och pappa men något mer fanns det inte. Kunde lika gärna varit två vänner som bott tillsammans, eller det hade kanske varit bättre för då hade vi antagligen umgåtts mera och pratat om mera än handla, matlagning, barnen och allt annat som behövde göras. Kort och gott, fungerar inte sexet dör resten av förhållandet.
Ja kärlek borde räcka.