• Anonym (Hunden)

Äcklad av mig själv.

Jag är en man omkring 30 som har fått ett problem med min sambo. 

jag har en otroligt hög sexdrift och har haft det så långt jag kan minnas. Den blir inte mindre av något alls. Har haft bla.  depressioner men det är inget i mitt liv som fått mig att vilja ha mindre sex.  

Men nu mage det blivit som en dålig cirkel i vårat sexliv som inte verkar gå att lösa. vi Har bara varit tsm i 2 år men kärleken och passionen är konstant glödande och förhållandet är så bra som man kan be om. Vi bråkar alltid bra kommer fram till saker respekterar varandra. Mycket närhet omtanke till varandra etc. Och vårat sex är fruktansvärt bra. vi är varandras bästa sexpartner någonsin. 

jag känner mig som en hund som bara jagar och jagar. Hon vill ha sex med mig ofta men det är jämt jag som initierar 99% utan att överdriva. Jag får hjärnspöken dagligen om att hon inte vill ha mig. I början så var hon härligt inställt till sex men det har som blivit en spärr för henne att hon måste vilja ha sex. Hon har därför Ofta haft det med mig utan att hon vill helt 100. Detta oengagerade sex har lett till att jag känner ännu mer att hon inte vill ha mig. 

Har gått Till den punkt nu då jag känner avsmak och har till mig själv. Så fort jag kanske stryker henne på morgonen och tänker tanken att smeka henne på brösten eller där nere så får jag en känsla av hat genom hela kroppen mot mig själv och min lust. (Varför måste du vilja ta på henne varför måste du vara så jävlas kåt låt henne vara din äckliga jävel). 

har t.o.m. börjat titta efter preparat att minska min lust. dom värsta dagarna tänker jag på att hugga av mig kuken. 

vet inte vad jag ska ta mig till. Är så kåt i henne och tänder enormt på henne. Så kan som inte vara uppi henne utan att tänka på sex ibland. Och då vill jag ibland slå mig själv för att jag inte bara kan sluta vara så kåt. 

skulle vara väldigt tacksam om jag kunde få tips och råd på att kunna lösa detta problemet. 

• Svar på tråden Äcklad av mig själv.
  • Anonym (Oj)

Jag tror du behöver gå och prata med någon. Du verkar behöva det. 

• KimLinnefeldt

Försök rikta fokus åt andra håll, se på teve, sporta, läs, gå ensamma promenader, träffa kompisar. Prata gärna med andra män om detta. 

Träna dig på att gilla dig själv. Använd affirmationer: "Jag är en människa som är älskad." "Jag är tacksam för att jag får leva med henne." Och liknande. Upprepa inom dig själv som ett mantra, många gånger. Det kan låta fånigt, men det funkar faktiskt.

Försök vänta in henne. Visa din kärlek och ditt intresse men utan att pocka på sex. Om du vill prata om ert sexliv, gör det på neutral mark - under en promenad, i bilen. Inte i sängen eller i fredagsfyllan.

• Anonym (Q)

Räcker det inte med din andra tråd?

• Anonym (Hunden)

Har ingen annan tråd så förstår inte vad du menar. 

tack så mycket Kim väldigt raka och bra tips. Gjorde precis det idag och det fungerade kanon! Ska prova resten och se om det blir skillnad. Det där om neutral mark var ju ett jävligt bra tips som jag ska ta till. 

• Anonym (Q)
    Anonym (Hunden) skrev 2022-09-09 18:38:29 följande:

Har ingen annan tråd så förstår inte vad du menar. 

tack så mycket Kim väldigt raka och bra tips. Gjorde precis det idag och det fungerade kanon! Ska prova resten och se om det blir skillnad. Det där om neutral mark var ju ett jävligt bra tips som jag ska ta till. 

Och ändå är det samma detaljer. 
  • Anonym (Hunden)

Kan du inte snälla länka eller visa den tråden? Kanske finns bra svar där som jag kan tillämpa. 

tacksam för svar. 

• Anonym (Är trist men...)

Ett rätt trist fakta om oss kvinnor är att många av oss vill inte vara "jägaren" utan "bytet" även i en relation. Men jag tycker nog att man skall försöka bjuda till trots det och jaga ibland, för just byte av könsroller där kvinnan är den kåte och jobbige och mannen den som behöver förföras/lockas/övertygas/kåtas upp är väldigt väldigt roligt. Även om det är fejkat och att man vet att han egentligen är ännu kåtare så är det kul.

• Anonym (A)
    Anonym (Oj) skrev 2022-09-09 10:26:24 följande:
    Jag tror du behöver gå och prata med någon. Du verkar behöva det. 
    Håller med
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Är trist men...) skrev 2022-09-10 00:05:24 följande:

Ett rätt trist fakta om oss kvinnor är att många av oss vill inte vara "jägaren" utan "bytet" även i en relation. Men jag tycker nog att man skall försöka bjuda till trots det och jaga ibland, för just byte av könsroller där kvinnan är den kåte och jobbige och mannen den som behöver förföras/lockas/övertygas/kåtas upp är väldigt väldigt roligt. Även om det är fejkat och att man vet att han egentligen är ännu kåtare så är det kul.

Ja, mysigt att switcha. Bli tagen, kanske bunden, kanske ögonbindel, hjälplös.
Svar på tråden Äcklad av mig själv.