Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2022

Johannus skrev 2022-11-30 20:13:26 följande:
    Renar är söta djur och speciellt kalvarna. Uppskattar renarna ännu mer då jag bodde 20 år i Södra Sverige och där finns bara Rådjur och Hjortar. Rådjuren är lite tråkiga då dem bär på sig fästingar.
    Ja, jättesöta
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-30 20:14:39 följande:
    Jag tror han har ett bra öga till den Ljusa tjejen, men kanske han väljer Nathalie bara för att hon bor nära. Blir spännande att se när det valet blir.
    Hoppas på den ljusa
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-30 20:18:47 följande:
    Henrik och den tjejen han tog för att prata med tycker inte jag passar i Hop.
    Okej
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-30 20:22:04 följande:
    Jag tyckte dom två hade passat varann.
    Det tyckte jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-30 20:23:47 följande:
    Men jag håller helt med henne att Mathew inte visar känslor alls. Han är inte spontan eller rolig på nåt sätt. Han får nog skylla sig själv.
    Okej
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-30 20:29:58 följande:
    Även Linda sa åt honom att han inte gör saker som inspirerar tjejerna. Han söker nog bara vänner och ja jag förstår att ska han ha en fru med sig till Australien så kräver det nog mer än ett Tv program. Fattar överhuvudtaget inte att han valts med som Bonde söker fru. Han är en ung kille och ingen vet om han ens kommer att vara bonde i framtiden. Nä ska man ha en bonde som är med i programmet så ska bonden vara en riktig bonde som han tjänar sitt uppehälle på inte en elev som kommer utomlands i från och tränar på att vara Svensk bonde.....

Ursäkta att jag ryter i från igen, men det är min tanke Skäms
    Mycket möjligt att du har rätt
Svar på tråden Bonde söker fru 2022