Mina tidiga graviditetssymtom!
Har precis plussat med första barnet Och jag tyckte det var så kul att läsa andras trådar om tidiga graviditetssymtom, och nu kan jag berätta mina! Innan jag plussade var jag i princip 100 % säker att jag är gravid p.g.a symtomen och då jag jämförde med andras Testade idag BIM + 1 och blev ett tydligt plus! Mina starkaste symtom:- Kissnödighet! Springer på toa hela tiden. Svider inte utan kissar bara hela tiden. Började kanske runt 1 vecka innan bim eller lite tidigare t.o.m.- Uppsvullen nedre del av magen (livmodern) och typ från under naveln. Inte mycket gaser, utan bara svullen. Ser ut att vara i 5:e månaden redan! Kom plötsligt runt 1 vecka innan bim eller t.o.m. tidigare. Andra symtom som jag har:- Ganska så trött om dagarna. - Tydliga ådror på brösten. Börjat spänna lite i dom också och lite kli. Men de gör inte ont än så länge.
- Molvärk som kommer och går. Främst på höger sida. Spänner och bränner ibland, ibland som ett bälte över livmodern.
- Bubblar till/kittlar i livmodern hihi (kom tidigt, det känns som små bubblor som spricker, kittlig känsla haha)
- Börjat bli mer törstig.
- Tycker att jag är mer andfådd, även när jag bara pratar.
Lycka till med plusen!