• Svw

Planera bebis 2024

Hej! 
    Hittade ingen tråd om det här så tänkte att jag startar en om någon annan vill skriva av sig också. Första bebis som syskon! 

Vi har en bebis hemma nu som är född i januari och vi planerar att börja med syskonförsök så att eventuell bebis kommer 2024. Och guuud vad jag längtar! Hade velat börja snart egentligen men har inte fått tillbaka min mens ännu eftersom vi ammar en del. Dagdrömmer om namn, flicka eller pojke, vilken månad som skulle vara ?bäst? etc. Vi ska börja försöka i april/maj beroende på hur ägglossning är (bebis kom 14 dagar för tidigt och känns ju ändå lite snöpligt med en nyårsbebis 2023 haha). Är vi fler? 

• Svar på tråden Planera bebis 2024
  • Sparks729

Tack 🙏🏼❤️ 
    Så spännande,  varit och köpt ett test som kan tas tidigt och sen ett paket med 8 till av sådana vanliga små. För att följa upp 🥰

• Horisonten
    Sparks729 skrev 2023-07-27 15:21:12 följande:

Horisonten - tycker det ser positivt ut 👍🏼

Tack ☺️får försöka mysa till de ikväll se om det går ☺️haft lite mycket idag så får se. Hade ju sex igår ändå. så tänker ikväll och gärna imorgon och söndag också och måndag med. Ev fredag med. Är min tanke. Men skall på bröllop o helgens se vad som vilt möjligt. 
  • Sparks729
    Horisonten skrev 2023-07-27 17:43:22 följande:
    Tack ☺️får försöka mysa till de ikväll se om det går ☺️haft lite mycket idag så får se. Hade ju sex igår ändå. så tänker ikväll och gärna imorgon och söndag också och måndag med. Ev fredag med. Är min tanke. Men skall på bröllop o helgens se vad som vilt möjligt. 
    Ja nu är det dags att börja mysa till det ❤️
    Så spännande! håller tummarna för er!
  • EJT
    Horisonten skrev 2023-07-27 13:49:51 följande:
    Vad säger vi om dagens äl test?? Är de positiv? tycker de är starkare än kontroll om inte ännu starkare  Men vill höra vad ni säger för kan ju vara önsketänkande också. Hade som äggvita också eller slemmig flytning (ursäkta info) som inte ville släppa när jag kissa för och ta testet så antar att de är bra 🥰
    Tycker också det ser positivt. 

Lycka till! 

Vi fick bara till sexandet en gång (dagen innan ÄL) denna cykel, för det kom så plötsligt och sen var förbi 😅 Svårt att samtidigt ha småbarn för då är det svårt att hinna med!
  • Horisonten
    EJT skrev 2023-07-27 17:52:04 följande:
    Tycker också det ser positivt. 

Lycka till! 

Vi fick bara till sexandet en gång (dagen innan ÄL) denna cykel, för det kom så plötsligt och sen var förbi 😅 Svårt att samtidigt ha småbarn för då är det svårt att hinna med!
    Tack 🥰

ja inte lätt och få ihop allting. Vi har ju inte barnen nu men så mycket annat runt oss. Och sambon har ju lite svårt och komma när de är mycket för låser sig i huvudet på honom. Så hoppas vi kan få till ikväll för gick inte nu på dagen. Men hade ju ändå. I måndags och igår. Men skulle ju gärna vilja få till idag och imorgon och söndag iallafall och början av nästa vecka. Men får la se. Bara hoppas. Men då har vi gjort de vi kan ändå. 
  • EJT
    Horisonten skrev 2023-07-27 17:58:48 följande:
    Tack 🥰

ja inte lätt och få ihop allting. Vi har ju inte barnen nu men så mycket annat runt oss. Och sambon har ju lite svårt och komma när de är mycket för låser sig i huvudet på honom. Så hoppas vi kan få till ikväll för gick inte nu på dagen. Men hade ju ändå. I måndags och igår. Men skulle ju gärna vilja få till idag och imorgon och söndag iallafall och början av nästa vecka. Men får la se. Bara hoppas. Men då har vi gjort de vi kan ändå. 
    Ja, press är aldrig kul! Hoppas ni får till det ☺️ Svår balansgång.
  • Horisonten
    Sparks729 skrev 2023-07-27 17:46:17 följande:
    Tack snälla❤️hoppas vi får till de nu ikväll att sambon kan slappna av lite mer. 
  • Horisonten
    Tack snälla❤️hoppas vi får till de nu ikväll att sambon kan slappna av lite mer. 
  • Horisonten
Svar på tråden Planera bebis 2024