hej tjer gillar ni bbc?
Hej jag är mörk kille och mina tjejer kollegor pratar hela tiden om att de älskar bbc men min fråga e till er tjejer e det sant det de säger eller bara de säger till mig för att jag e mörk kille.
Hej jag är mörk kille och mina tjejer kollegor pratar hela tiden om att de älskar bbc men min fråga e till er tjejer e det sant det de säger eller bara de säger till mig för att jag e mörk kille.
Jo men det gör jag, de har bra program på sina kanaler. Främst tycker jag om polisserierna och humor :) Vet inte hur din hudfärg spelar in men Idris Elba är en väldigt bra skådis som jag har sett där.
Jo men det gör jag, de har bra program på sina kanaler. Främst tycker jag om polisserierna och humor :) Vet inte hur din hudfärg spelar in men Idris Elba är en väldigt bra skådis som jag har sett där.
BBC är en av de mest seriösa kanalerna! Självklart gillar man det. Fast bäst gillar jag när de har turkosa program.
Vad kul att ni pratar om det på jobbet! Modigt av er.
aha okej! e du tjej
Jag vet inte. Ingen har berättat det för mig!
Men vad mer pratar ni om? Nu har ni pratat om BBC? Har ni någonsin tagit upp SVT eller NBC?
Skälv saknar jag MTV?
Jag vet inte. Ingen har berättat det för mig!
Men vad mer pratar ni om? Nu har ni pratat om BBC? Har ni någonsin tagit upp SVT eller NBC?
Skälv saknar jag MTV?
Hahaha rolig tråd, ligger o asgarvar åt allas svar.🤣🤣 Tycker lite synd om killen som startade tråden. Kanske kan nån va seriös o berätta nåt matnyttigt så han slipper gå runt o fundera.😆😆
Hahaha rolig tråd, ligger o asgarvar åt allas svar.🤣🤣 Tycker lite synd om killen som startade tråden. Kanske kan nån va seriös o berätta nåt matnyttigt så han slipper gå runt o fundera.😆😆
Sorry, men jag tror inte du vill ha den sortens damer som ofta pratar om BBC ändå.
Det vet det inte själva och ser sig själva som antirasister men det där med att avhumanisera svarta män och göra dem, ja den typen av damer vill ha flera samtidigt och ser svarta män som nån slags exotiska sexleksaker för hårdhänt gangbang...det är väldigt rasistiskt. Inte NMRrasistiskt, inte nazism, inte bss osv. Men en annan sorts rasism som är lika mycket rasism.
Vad gillar du för kanal och program då? Det kan inte vara så att ni gillar olika program för att ni har olika intressen och humår och så? Måste man vara av viss hudfärg för att gilla eller tycka lika? Låter lite trångsynt. Tror du att det går att säga så mycket om att du som svart inte gillar BBC utifrån den lilla skara människor ni är på din arbetsplats och jämföra det med hur resten av befolkningen tittar på tv utifrån hudfärg?
Du ska inte tro så mycket på vad dina kollegor säger, verkar som de bygger sina teorier på generaliseringar utifrån hudfärg, inte så klyftigt direkt.
hallå vad e det med er blev ni kränkta elr vad, han ställde ju bara fråga?
Hur i allsin dar skulle någon här kunna veta vad dina kollegor gillar?