• erikaABC

Skulle ni separera ?

Skulle ni separera om
    Er partner satt klistrad varje kväll vid dator/ mobil och varje gång ni går förbi byter hen fort sida  / stänger ner. Dator och mobil har koder så ingen annan kan använda dem.
    Partnern tar aldrig några initiativ till att umgås, göra någon aktivitet, kramas/sex. Partnern vill inte ses i något sammanhang tillsammans med dig tex utomhus / kalas / sociala medier.
    Du får sköta allt på kvällen, matlagning, disk, läsa läxor, gå ut med hunden eftersom partner sitter klistrad vid mobil/dator
    Du har tagit upp problemet flera gånger. Men er partner ger sig inte. Kvällen ska ägnas ensam framför dator/mobil. 
    Skulle du separera ?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle ni separera ?
  • Anonym (A)
    erikaABC skrev 2023-01-05 17:58:01 följande:
    Skulle ni separera ?

Skulle ni separera om
    Er partner satt klistrad varje kväll vid dator/ mobil och varje gång ni går förbi byter hen fort sida  / stänger ner. Dator och mobil har koder så ingen annan kan använda dem.
    Partnern tar aldrig några initiativ till att umgås, göra någon aktivitet, kramas/sex. Partnern vill inte ses i något sammanhang tillsammans med dig tex utomhus / kalas / sociala medier.
    Du får sköta allt på kvällen, matlagning, disk, läsa läxor, gå ut med hunden eftersom partner sitter klistrad vid mobil/dator
    Du har tagit upp problemet flera gånger. Men er partner ger sig inte. Kvällen ska ägnas ensam framför dator/mobil. 
    Skulle du separera ?

Ja, och det ganska snabbt. Mest troligt aldrig flyttat ihop eftersom detta måste ha märkts innan man kom så långt. 

Intressant att se om någon tycker det är ok att ha det så.

• Skogstrollet19

Vilket tråkigt liv med en sån person vid din sida. Skulle definitivt inte stå ut och skulle ha separerat för länge sen. 

• Anonym (Ebba)

Tveklöst ja. Vad får jag ut av en sån relation? Ingenting?!

• erikaABC
    Anonym (A) skrev 2023-01-05 18:01:18 följande:

Ja, och det ganska snabbt. Mest troligt aldrig flyttat ihop eftersom detta måste ha märkts innan man kom så långt. 

Intressant att se om någon tycker det är ok att ha det så.

Ja ska bli intressant. Just nu är det 18 som svarat ja / nej
  • erikaABC
    Skogstrollet19 skrev 2023-01-05 18:20:48 följande:

Vilket tråkigt liv med en sån person vid din sida. Skulle definitivt inte stå ut och skulle ha separerat för länge sen. 

ja det är tråkigt
  • erikaABC
    Anonym (Ebba) skrev 2023-01-05 19:05:09 följande:

Tveklöst ja. Vad får jag ut av en sån relation? Ingenting?!

Nej det blir magert i längden
  • FuckGoggleAskMe

Någon som inte vill umgås med dig, inte prata med dig, inte ha sex ? låter som en ytlig bekant som vill ha dig som hushållerska. Skulle absolut inte bo med den människan.  

• Anonym
    FuckGoggleAskMe skrev 2023-01-05 20:30:58 följande:

Någon som inte vill umgås med dig, inte prata med dig, inte ha sex ? låter som en ytlig bekant som vill ha dig som hushållerska. Skulle absolut inte bo med den människan.  

ok
  • Anonym (Definitivt)

JA speciellt eftersom det vore så uppenbart att hen hade fuffens för sig och andra på gång i sina mobiler/datorer. Vad är meningen med att vara med någon som inte vill vara med en och är oärlig och egoistisk?

• Anonym (Linda)

Det enda jag ser som ok, och som jag själv har, är koder till mobil och dator. Ingen annan har med mina enheter att göra.

Svar på tråden Skulle ni separera ?