Anonym (Måbra) skrev 2023-01-28 01:53:31 följande:
Gör slut.
Du litar inte på din kille och kan inte må bra i denna relation, så pass att du sitter och ältar/letar bevis nästan ett halvår efter en utekväll. Varför slösa energi och välmående på en relation där du helt klart inte litar på personen? Vad spelar det för roll om han talar sanning eller inte när du fortfarande letar efter bevis på att han inte talar sanning?
Är det inte bättre att vara i en relation med en man du litar på och mår bra med?
Jag gjorde nyss slut med honom.
Jag har känt en konstig magkänsla senaste månaderna
Känner mig inte ?älskad? längre. Han är känslokall och helt personlighetsförändrad
Förut kände jag mig som världens finaste för honom oavsett trött , nyvaken, eller nått kilo upp eller ner
men nu känner jag en känsla att jag är obekväm och känner mig inte uppmärksammad / lika vacker längre
jag har inte förändrats särskilt mycket
Han bryr sig inte ens mig längre .
Blir arg för minsta lilla, säger elaka saker, är inte lika närgången.
När jag var ledsen så bad han mig att hålla käften med mitt gråt
Och jag brukar inte gråta så ofta.
Han skojar om ?att vi kan göra slut om jag känner mig orolig / tveksam ; för lägenheten kommer ändå stå skriven på han)
och det har varit jobbigt mellan mig och hans mamma som är narcissist. om det ha någon påverkan
jag känner inte igen min egen man / min egna partner längre.
TILL SIST. (Jag är hemma hos mig och han är hemma hos sina föräldrars lägenhet nu)
Jag frågar honom / konfronterar honom om det här med att han tagit taxi från någon adress för ett par månader sedan och kopplats upp på ett konstigt främmande IP adress som aldrig funnits innan; samma kväll han var ute , drack med sin kompis och ?försvann ? var offline tills han skulle hem
Jag frågade honom ? VEM var du hemma hos? Eller vart kan du ha kopplat upp dig hos ? jag vill bara veta ?
Han nonchalerat frågan , läser men svarar inte.
Jag skriver samma enkla fråga 10 gånger till ?Varför fanns den här okända IP adressen på dig. Vad är anledningen. Vem var du hos?
Han läser man svarar inte .
Alltså inte en en förklaring. Han väljer att inte svara llls: Jag ringer honom, han är helt obekymrad och slänger på telefonen i ansiktet på mig.
Han hörde hur ledsen & upprörd jag blev.
Gissa vad jag får som respons tillbaka till slut
En selfie på han där han ser jätte glad och gör en fjantig pose och så skriver han ?❤️😘? efter jag skrivit hur ledsen och upprörd jag blir av han
Jag visste att nått va fel. Underskatta aldrig eran magkänsla
behövde skriva av mig i det här sammanhanget