är han kär eller bara kåt?
Trodde jag var i ett lyckligt stabilt förhållande, ack så fel jag hade.
Fick screen av en tjej att min kille skrivit med henne. Det är nämligen min killes kompis exflickvän. Hon hade skrivit deppiga inlägg på fb och min kille hade skrivit privat till henne att hon är så fin och snäll och att han vill träffa henne snart. Hon svarade då att ingen älskar henne eller acceperar henne för den hon faktiskt är! Min kille svarar såklart jag gör! Hon bara hur menar du nu? Och han svarar att hade han inte haft flickvän så hade han försökt mera.
Fick även höra att dom sågs ensamma hemma hos henne o han hjälpte henne att montera upp en hylla. Men att inget hände. Det skumma va att han inte berättade för mig att dom ens träffats hemma hos henne. Han nämde heller inget att de va slut mellan henne och hans vän... Kändes som han såg sin chans. När jag fick reda på detta bröt jag ihop, men han försvarar sig att han endast älskar henne som en vän och att han inte menat nånting alls. Att han aldrig skulle välja bort mig. Konstigaste av allt är att jag såg aldrig dethär komma. Vad tror ni? Va han kåt eller kär? Han sa att han va sexuellt attraherad av henne men inte tänkte göra nåt. Han sökte spänning och uppmärksamhet för att jag va utomlands i 2 veckor o väldigt frånvarande tydligen......