Bästa Alternativ Media att läsa?
Fler och fler i Sverige inser att vi inte får sanna nyheter från MSM (mainstream media) speciellt märkts de sista åren.
Därför växer Alternativ media kanaler fram för att berätta de som MSM döljer eller ljuger.
Det var faktisk Donald Trump som väckte mig då han hela tiden kallade MSM fake media och jag då började kolla upp saker och ting varför han säger så och insåg 2016 att han har rätt, man har blivit lurad av MSM i alla dessa år med det ena och det andra, kan vara chockerande att inse allt från Hitlers påstådda död, Kennedy mordet, Palme mordet månfärderna, 9/11 attackerna, Estonia förlisningen och framförallt senaste plandemin mm, inte stämmer med det man i alla tider matas med av MSM.
Ja detta uttalande är säkert kontroversiellt för de som fortfarande bara kollar MSM än i dag, många har svårt ta in hur alla dessa media kan undanhålla sanningen men faktum att det bara är ett fåtal personer som äger de stora mediekanalerna i världen. Intresserad Vilka som styr världen sök på nätet "Cabalen" eller "den djupa staten" men Googla för guds skull inte de mörklägger också sanningen, finns andra sökmotorer.
Ja detta uttalande är säkert kontroversiellt för de som fortfarande bara kollar MSM än i dag, många har svårt ta in hur alla dessa media kan undanhålla sanningen men faktum att det bara är ett fåtal personer som äger de stora mediekanalerna i världen. Intresserad Vilka som styr världen sök på nätet "Cabalen" eller "den djupa staten" men Googla för guds skull inte de mörklägger också sanningen, finns andra sökmotorer.
Orden foliehattar & Konspirationer används flitigt av de som läser enbart MSM om Alternativ media men jag påstår det motsatta.
Vilka Alternativ media tycker medlemmarna är bäst?
Har själv provat Fria Tider som mest är inriktade på Invandring och brott i allmänhet, men denna sajt lurade mig bara på pengar, fakturerade mig fastän jag avbrutit prenumerationen, finns mycket skit läsa om dessa på nätet.
Provade Samnytt ett tag, också inriktade mest på Invandring (viktigt det också) och bidrog med en slant men de nonchalerade mina tips och mail, inte ens ett tack, så jag gick vidare till Swebbtv.se den klart bästa sajten med blandat innehåll, bidrog förut med 4 siffrigt belopp men tyvärr samma här de nonchalerade också mina mail med tips, fick bara ett automat mail med tack. känner dock att de inte heller vill ta i vissa ämnen som jag tipsade om, det mycket viktiga ämnet Elektroniksmog strålning från elektroniska prylar, mobilmaster 5G mm som gör att cancer och andra sjukdomar exploderat i dag, ser heller aldrig några sådana reportage, lika tysta som MSM i ämnet.
Nu har jag börjat skicka ett mail till sajter och på de sättet se om de svarar innan jag bidrar, Gillar inte bli nonchalerad.
Newsvoice.se samma här inget svar.
vaken.se kan jag rekommendera de tackar för tips.
Följer denna utländska sajt zerohedge.com som är vettig.