Inlägg från: banankakan123 |Visa alla inlägg
  • banankakan123

BF december 2023

Hejsan! 

Grattis till er alla som plussat! håller tummarna att det går hela vägen för er! 

Själv plussade jag i lördags och är nu i vecka 4+6
    Det är första gången jag är gravid och jag längtar super mycket. Men vågar inte riktigt gå in i det än just för rädsla för missfall osv. 

beräknad ankomst blir 22 december. 

Haft lite illamående, lite ömma bröst, ökade flytningar men det jobbigaste är väldiga värkar i livmodern och ländryggen. Och att det liksom sticker till ifrån slidan och upp ibland. 😬 är det någon mer som har problem med mycket värk såhär tidigt ? 

• banankakan123

( myran 90) - å tack! Ne stickningarna är så himla obehagliga. gott att mensvärken är lugnare idag!:)

( Cykelhjul ) - tack! :)  jag känner egen att det sticker till i rumpan haha, okej men tack! Då kan jag släppa det lite mer. 

• banankakan123

( Rosen3 ) - tack! :)
    ja men det är ju det.. förstår att det blir extra svårt om man varit med om det tidigare. 

mina värkar har gått I vågor typ. Men de senaste 3 dagarna så hade varit mer jobbigt. Tror mitt började mola lite med strax efter ÄL.

försöker tänka att det bara är växtvärk..

• banankakan123

Asså jag är i vecka 11 ( 10+2 ) och har jätte mycket problem med foglossning.. så fort jag ansträngt mej lite för mycket och lagt lite för mycket belastning på ländryggen så på kvällen kan jag knappt sitta, ligga eller stå upp. haltar fram som en gammal kärring och kan knappt stödja mej på mitt högra ben. Det är första gången jag är gravid. Och aldrig kännt denna smärt/kramphugg -.-
    Finns de nån mer som har foglossning och som kanske har lite tips? Skulle uppskattas nått enormt 

Svar på tråden BF december 2023