Inlägg från: Palsternacka |Visa alla inlägg
  • Palsternacka

BF december 2023

Hej! 

Jag är gick precis in i v.7 idag. Det är första barnet så en hel del osäkerhet från mitt håll i hur saker ska känna. jag har kanska ofta huggande ?smärta? i nedre delen av magen men har förstått att det kan vara ligamenten. Mitt inskrivningssamtal och första möte med BM är inte förrän v.10 - känns som en evighet tills dess. 

Jag är så offantligt trött - och har en helt ny typ av huvudvärk för mig. Jag orkar nästan ingenting.

• Palsternacka
    Cookee skrev 2023-04-24 15:52:40 följande:

Hej! 

ser att det är många som har rosa flyningar, vet hur jobbigt det och hur orolig man blir då tidigare missfall jag haft börjat med bruna eller brunrosa flytningar.

Även denna gång har jag haft jag lite ljust brun/rosa flytningar under den veckan jag skulle haft mens, men de upphörde på samma dag som mensen skulle tagit slut. Är i 4+6 nu och tummarna att det inte kommer tillbaka! Man läser ju ofta om gravida som får genombrottsblödning när de skulle haft mens, men kan det vara samma med färgade flytningar tror ni, att man kan få det när man skulle haft mens?

Jag tänker att det skulle kunna vara så? Speciellt eftersom du säger brun/rosa?

Jag håller tummarna för dig, och er andra med oro pga rosa flytningar! 

Svar på tråden BF december 2023