Hur vet jag om en tjej är seriös eller inte med sitt flirtande.
Ja som frågan lyder. Råkade själv ofta ut för detta när jag var yngre att man trodde nån var inyresserad men sen fick man skämmas.
Ja som frågan lyder. Råkade själv ofta ut för detta när jag var yngre att man trodde nån var inyresserad men sen fick man skämmas.
Nej såklart hon inte verkar va seriös! (lär mig aldrig tydligen) hon vill nog mest ha bekräftelse känns det som. Märkliga är att jag märker att hon tittar på mig så mycket när jag är i närheten men annars är det kalla handen i övrigt när det gäller mess o liknande i övrigt kan vi prata osv när vi stöter på varandra.
Känner mig väldigt tveksam lutar nog åt att jag hade fel som vanligt. Hon gillade uppmärksamheten helt enkelt.
Kändes som hon kände sig besvärad när jag pratade med henne sist. Och jag kan inte säga rent ut hur jag känner heller av andra anl. Tyvärr.
Blir bara mer o mer förvirrad vad hennes signaler betyder. Och som sagt kan inte säga vad jag känner heller för henne då jag är i en relation själv och har massor att förlora om jag skulle gå all in. Vill nog mest bara veta om hon är seriös eller driver med mig.
Hon har ju inte varit fysisk på något sett ej heller gör hon ärenden åt mitt håll typ. Som nån som kanske är seriöst intresserad gör. Utan vi brukar springa på varandra i vissa samanhang på jobbet. Och visst har jag varit intresserad tillbaka det ska jag inte förneka men har aldrig sagt det rakt ut. Utan mer blickar o komplimanger då.