Anonym (Nej, men..) skrev 2023-06-13 14:53:50 följande:
Nej, har aldrig funderat på 6 med kvinnor. Däremot kan det vara intressant att se bilder på kvinnor som njuter. Men det är mer för att jag själv tänker att jag är den kvinnan " i akten" så att säga. I övrigt tänker jag uteslutande på män. Aldrig kvinnor - det skulle kännas som en skräckfilm för mig att vara med en kvinna.
MMin dotter kom häromdagen helt apropå och sa atr hon bara kan bli kär i tjejer. Jag frågade om hon varit kär i någon tjej alls - eller hur hon kan veta det ? Hon kanske visst kan bli kär i killar, men inte sprungit på " rätt kille" än?
Det är okej för mig om mitt barn är lesbiskt. Jag bara undrar när ni blev helt säkra på att ni är lesbiska eller bisexuella ?
Vore dumt om hon presenterar sig som det redan nu men sen upptäcker att det ändå är killar/män hon faller för ?
Hur gammal är hon? Jag hoppas att du sa lite mer än det du skrev så att hon kände att du faktiskt accepterar henne.
Som svar så vet man bara antar jag, speciellt om man är lite äldre? Hur vet du att du bara gillar killar? På samma sätt vet hon, det du känner för tjejer känner hon nog för killar.