• mynona123

Fantiserar om att min första lesbiska upplevelse

Har aldrig varit med en tjej i hela mitt liv men kan liksom inte sluta fantisera om hur det skulle vara. Har en partner som jag älskar så det är en rent sexuellt. 

Vart hittar man någon som skulle vara öppen för att ge en första gångs upplevelse för någon som mig? Är ganska skygg och osäker person.
    Känner mig också rädd för att bli "påkommen". 

• Svar på tråden Fantiserar om att min första lesbiska upplevelse
  • Anonym (Kermit)

Ingen tumme ner än. I en annan tråd där en man som har partner vill ha kk har han fått flera tummen ner.

• Anonym (Kvinna)

Jag med ! Jag är sugen på att vara med en kvinna ! . Aldrig testat men vill 😊

• Anonym (Once u go women u never go back)

Har ni väl testat så är det svårt att inte vilja ha mer. 😉 

• Anonym (Nej, men..)

Nej, har aldrig funderat  på 6 med kvinnor. Däremot kan det vara intressant att se bilder på kvinnor som njuter. Men det är mer för att jag själv tänker att jag är den kvinnan " i akten" så att säga. I övrigt tänker jag uteslutande på män. Aldrig kvinnor - det skulle kännas som en skräckfilm för mig att vara med en kvinna.

MMin dotter kom häromdagen helt apropå och sa atr hon bara kan bli kär i tjejer. Jag frågade om hon varit kär i någon tjej alls - eller hur hon kan veta det ? Hon kanske visst kan bli kär i killar, men inte sprungit på " rätt kille" än?

Det är okej för mig om mitt barn är lesbiskt. Jag bara undrar när ni blev helt säkra på att ni är lesbiska eller bisexuella ?
     Vore dumt om hon presenterar sig som det redan nu men sen upptäcker att det ändå är killar/män hon faller för ?

• Anonym (Nej, men..)
    Anonym (Nej, men..) skrev 2023-06-13 14:53:50 följande:

Nej, har aldrig funderat  på 6 med kvinnor. Däremot kan det vara intressant att se bilder på kvinnor som njuter. Men det är mer för att jag själv tänker att jag är den kvinnan " i akten" så att säga. I övrigt tänker jag uteslutande på män. Aldrig kvinnor - det skulle kännas som en skräckfilm för mig att vara med en kvinna.

MMin dotter kom häromdagen helt apropå och sa atr hon bara kan bli kär i tjejer. Jag frågade om hon varit kär i någon tjej alls - eller hur hon kan veta det ? Hon kanske visst kan bli kär i killar, men inte sprungit på " rätt kille" än?

Det är okej för mig om mitt barn är lesbiskt. Jag bara undrar när ni blev helt säkra på att ni är lesbiska eller bisexuella ?
     Vore dumt om hon presenterar sig som det redan nu men sen upptäcker att det ändå är killar/män hon faller för ?

Vill bara poängtera att " bilder" är inget jag tittar på. Det var när jag var ung, innan familjelivet. Jag pratar aldrig om 6 hemma.  Jag framstår snarare som pryd.
  • Anonym (Här med)

Jag är gift med min man sen 5 år och varit tillsammans i 10+ år. Drömmer ibland om att ha sex med en tjej trots att jag inte ser mig som bisexuell, men det känns lite busigt och spännande 🙈
    Älskar min man och vårt sexliv, men hade vart häftigt att testa nånting annat. Tror dock aldrig det kommer ske, för vill inte heller vara otrogen. 

• Dimpen
    Anonym (Här med) skrev 2023-06-25 06:21:14 följande:

Jag är gift med min man sen 5 år och varit tillsammans i 10+ år. Drömmer ibland om att ha sex med en tjej trots att jag inte ser mig som bisexuell, men det känns lite busigt och spännande 🙈
    Älskar min man och vårt sexliv, men hade vart häftigt att testa nånting annat. Tror dock aldrig det kommer ske, för vill inte heller vara otrogen. 

För att slippa känna att du är otrogen så föreslår jag att ni har en extra tjej med när ni har sex. Då kan ni båda njuta av henne och hon av er. 😀
  • Anonym (Jag provade)

Jag var med i två olika FFM. Det var astråkigt att göra nåt med kvinnan. Så nu behöver jag inte fundera mer. 

• Anonym (Bitjejen)

När jag märkte att jag kan bli kär i båda könen. Sen är det en glidande skala, vissa kan förälska sig i en viss kvinna efter hur det verkar.
  • Anonym (Bitjejen)
    mynona123 skrev 2023-04-11 00:20:56 följande:
    Fantiserar om att min första lesbiska upplevelse

Har aldrig varit med en tjej i hela mitt liv men kan liksom inte sluta fantisera om hur det skulle vara. Har en partner som jag älskar så det är en rent sexuellt. 

Vart hittar man någon som skulle vara öppen för att ge en första gångs upplevelse för någon som mig? Är ganska skygg och osäker person.
    Känner mig också rädd för att bli "påkommen". 

Pröva. Tinder funkar, där finns massor av kvinnor som du. Sen är det inte lätt att få till nån sorts trekant om du tänker så, bisexuella är inte så pigga på det. Lesbiska ska vi inte ens nämna i det sammanhanget.

Var bara tydlig med vad du söker från början så blir det enklare.
  • Anonym (?)
    Dimpen skrev 2023-06-26 13:46:25 följande:
    För att slippa känna att du är otrogen så föreslår jag att ni har en extra tjej med när ni har sex. Då kan ni båda njuta av henne och hon av er. 😀
    Jo, tjena. Man skriver som man förstår ser jag.
  • Dimpen
    Anonym (?) skrev 2023-07-13 22:34:57 följande:
    Jo, tjena. Man skriver som man förstår ser jag.
    Ja jag är man med erfarenhet av just mitt förslag.
    Har du problem med det?
  • Anonym (Man vet)

Hur gammal är hon? Jag hoppas att du sa lite mer än det du skrev så att hon kände att du faktiskt accepterar henne.

Som svar så vet man bara antar jag, speciellt om man är lite äldre? Hur vet du att du bara gillar killar? På samma sätt vet hon, det du känner för tjejer känner hon nog för killar.
Svar på tråden Fantiserar om att min första lesbiska upplevelse