• Mojken123

Blödning

gravid v 9 (8+6)
    imorse när jag torkade mig efter toabesök var det blod på papperet. ljust rött tunt blod. Det slutade ganska omgående.
    något att oroa sig över? när jag var i v6-7 mådde jag illa dygnet runt. men i v8 och nu hela v9 har jag mått bra  Knappt något illamående och mycket piggare. igår fick jag rejäl kramp i magen vid två tillfällen och det tillsammans med blödningen imorse får mig att tänka på missfall eller ev att graviditeten avstannat med själva missfallet inte har kommit igång än. jag Antar att det bara är att vänta och se men jag står inte ut med det! här göra inga tidiga ul och privat finns inga tider förrän om 5 veckor. Ni som gått igenom MA, kände ni på er innan missfallet startade att graviditeten avstannat? Hur lång tid tog det till att kroppen stötte ut det? 

• Svar på tråden Blödning
  • MatildaLS

Hur har det gått för dig? Hjärta

jag hade ett missed abortion våren förra året, hade spottings till och från från vecka 5+0 och sen en vääldigt dålig magkänsla kring graviditeten. Fick det bekräftat i vecka 8+1 och då hade fostret dött i vecka 7+6 På en privat klinik. Min kropp stötte aldrig ut det själv utan fick genomgå samma procedur som vid en abort för att få ut det. 

håller tummar och tår att samma sak inte händer dig!

Svar på tråden Blödning