Nymphadora skrev 2023-05-08 20:12:42 följande:
Ah, de kan påverka så mycket alltså! Jag får revidera mina förhoppningar lite känner jag. 😅 Svårt att veta ibland om man ska bli hoppfull eller nedstämd av vissa symptom! Och att progesteronet kan ge alla symptom som en tidig graviditet är verkligen tortyr!
Jag mår ganska bra idag. Har haft lite molvärk som kommit lite då och då ända sedan dag 7 (dag 11 idag). Var helt säker igår på att mensen skulle komma som ett brev på posten idag men den lyser fortfarande med sin frånvaro. Så hoppet finns kvar än så länge men om Lutinuset kan skjuta på mensen i flera dagar så kan väl allt fortfarande hända.. Jag har inte tänkt att tjuvtesta denna gången. Hur tänker du?
Äsch jag tycker gott man kan få vara hur hoppfull som helst. Det värsta som kan hända är att du varit glad och det behöver man i denna tuffa tid. De andra omgångarna har jag varit nedstämd redan ett par dagar in i ruvarperioden så denna gången har jag verkligen ansträngt mig för att försöka vara positiv (men oj vad det är svårt!)
Jag kommer nog testa på torsdag, jobbar hemifrån då så kan smälta ett ev negativt resultat i lugn och ro 😬
Stort lycka till ♥️