• norrblomma

🌷 Fler som ska ruva under Maj 2023?

Hej! Jag vill också följas åt :)

RD 9 här efter ostimulerat FET 4/5. Har testdag 17/5 och tiden går såååå sakta. Men har bestämt mig för att inte testa tidigare. Jag tror att jag kan hålla mig :)

Förökt bli gravid i över 4 år och har aldrig fått ett plus. Det här är tredje återföringen och sista regionfinansierade försöket. Så det är nu det gäller!

Håller tummarna för oss alla!

• norrblomma
    Olivia91 skrev 2023-05-13 23:45:19 följande:
    Håller tummarna för dig!! Jag har testdag dagen efter dig , jag kör också i naturlig cykel! hoppas så på ett plus🙏🏽
    Tack <3
    När jag vaknade imorse kände jag så starkt att jag är gravid så jag kunde inte hålla mig. Och det blev plus! Så jag tog ett till test (för jag trodde inte riktigt på det) som också blev positivt! Som vi har väntat på det där plusset i 4,5 år. Det känns helt sjukt.

Fortsätter hoppas för er andra!
  • norrblomma
    Olivia91 skrev 2023-05-14 13:27:06 följande:
    Hur kände du att det va ett starkt plus ? De enda jag känner är konstant mensvärk .. men stort grattis !!!!!!! 😍😍
    Mest magkänsla😀 Tack!!! Har haft "mensvärk" sen RD 4 men det är flera saker som känts annorlunda. Mensvärken har känts annorlunda och det ilar och drar. Jag blir andfådd jättelätt och sen igår har aptiten försvunnit. Och eftersom jag kör helt ostimulerat borde inte mensen vara 2-3 dagar sen. Så flera saker som inte hör till det vanliga för mig gjorde att jag kände det på mig 😊

Hoppas så att du också får ett efterlängtat plus!
  • norrblomma
    Olivia91 skrev 2023-05-15 10:27:39 följande:
    Jag satte in dagen efter dig alltså den 5e, med en 5 dagars , vad satte du in? tänker om du redan plussat nu tänker om jag med vågar ta test redan 🤯😂 är så nervös 
    Ja den där nervositeten är sjuk! Jag är fortfarande nervös😂 Ska testa igen på onsdag då det är testdag. Efter det kanske nervositeten släpper lite eller så blir jag nervös inför ultraljudet istället😂

Jag fick tillbaka en fin femdagars som hade börjat kläckas🐣❤️ 
    Jag trodde jag skulle kunna hålla mig från att testa tidogt den här gången men det gick inte.
Svar på tråden &#x1F337; Fler som ska ruva under Maj 2023?