Inlägg från: cutepenguin
|
-
-
Taaack! Vågar knappt testa.. vill så gärna att det ska vara positivt..aminabe skrev 2023-05-23 06:44:14 följande:cutepenguin skrev 2023-05-22 22:57:33 följande:Har inte tagit test ännu, men misstänker en graviditet. Utebliven mens, molande värk till och från några dagar, och imorse kom det en rosa flytning som jag misstänker kan vara en nidblödning? Om en nidblödning kan se ut så.. har noll koll. Hade BIM 19/5. Tänkte ta ett test om någon dag. SPÄNNANDE!
Men åh vad kul, grattis! Håller tummarna för dig cutepenguin att det är som magkänslan säger ❤️ -
Jag är i 4+3 och har exakt samma symtom. Gått upp flera gånger på toa på natten senaste 3-4 dagarna, och har molvärk till och från.SierraLeone skrev 2023-05-23 13:21:58 följande:
Är i 4+1 idag och de senaste två dagarna har jag vaknat på natten av att vara extrem kissnödig. Mina menssmärtor är inte lika häftiga längre men känner av växtvärken ibland. Inget illamående än så länge, äter vid fasta tider. Har dock märkt en ökad känsla av hunger så äter ett litet mål till på kvällen. Vilka symptom har ni tjejer?